0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оплата та мотивація праці державних службовців (ID:237087)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОПЛАТИ ТА МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ 1.1 Загальна характеристика державної служби. Класифікація державних службовців 1.2 Правове регулювання і державна політика у сфері державної служби 1.3 Оплата праці державного службовця згідно чинного законодавства. 1.4 Поняття мотивації трудової діяльності, її особливості та складові. РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ОПЛАТИ ТА ЗАСОБИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ 2.1 Проблеми оплати праці в сучасному суспільстві. 2.2 Можливості кар’єрного зростання як мотивуючий фактор в сучасній українській державній службі. Система присвоєння рангів. Надання відпусток. 2.3 Світовий досвід ефективної системи оплати праці та мотивації працівників держслужби ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Значимість державної служби пов’язується з її роллю в реалізації функцій держави, її органів, усього державного апарату. Ефективність державного управління є необхідною умовою стабільності держави. Соціально-економічна та політична трансформація українського суспільства посилила вимоги до державної служби і потребує підвищення ефективності її діяльності. Існуюча на даний час в Україні державна служба не забезпечує якісного виконання обов’язків державними службовцями. Вже понад сімнадцять років система державного управління України перебуває в стані «перманентного реформування» [17]. Дійсно, адміністративну реформу в Україні можна визначити як явище всеохопне, багатоаспектне та багатовекторне. Це зумовило включення проблематики реформування державної служби як складової адміністративної реформи.