0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ (ID:47870)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 101
Рік виконання: 2012
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ В УКРАЇНІ ЯК ГАЛУЗЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Поняття електронної комерції 1.2.Принципи здійснення електронної комерції в Україні 1.3.Державне регулювання електронної комерції 1.3.1.Правові норми регулювання електронної комерції 1.3.2.Механізм укладення договорів у сфері електронної комерції Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2 ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 2.1. США – лідер електронної комерції 2.3. Розвиток електронної комерції в Європі 2.2. Досвід азійських держав у розвитку електронної комерції Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ 3.1. Розробка нормативно-правових актів щодо регулювання електронної комерції на місцевому рівні 3.2.Механізм здійснення угод 3.3.Регулювання використання електронного підпису при здійсненні угод 3.4.Захист прав споживачів Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ Додаток А Додаток Б Додаток В СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову