0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігри та псевдо ігри в системі соціальних комунікацій (ID:70137)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 40
Рік виконання: 2012
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Загальна характеристика гри як творчо-комунікативної діяльності 1.1. Основні відмінності гри від інших видів соціально-культурної діяльності 1.2. Гра – неодмінний супутник розвитку людства 1.3. Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 1.4. Значення ігор у формуванні особи Розділ 2. Псевдогра як нетворча комунікаційна дія Розділ 3. Найпоширеніші класифікації ігор Розділ 4. Роль гри в процесі формування усного мовлення учнів 4.1. Сутність гри як специфічної форми навчання іноземної мови 4.2. Місце гри в процесі навчання іноземної мови 4.3. Гра як один із найефективніших методів навчання на початковому на середньому етапах засвоєння іноземної мови 4.4. Методика проведення гри як засобу активної пізнавальної діяльності ВИСНОВКИ Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема цієї курсової роботи “Ігри та псевдо ігри в системі соціальних комунікацій” є вкрай актуальною і потрібною для поглибленого вивчення, оскільки гра є невід’ємний супутник розвитку людства і відіграє важливу роль у процесі соціальної комунікації. Основною метою роботи є дослідження таких питань: - створення та розвиток комунікативних ігор; - характерні риси ігор; - односторонні та двосторонні ігри; - особливості різних типів ігор; - поняття «псевдо ігри»; - обґрунтувати доцільність використання ігор на уроках іноземної мови; - розглянути структуру, етапи гри, а також її місце у навчальному процесі.
Інші роботи з даної категорії: