0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління витратами (ID:276315)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2019
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. Розв’яжіть задачу Підприємство здійснює виробництво та продаж виробів наступних марок: А, В, С, D, що користуються значним попитом на внутрішньому ринку. За даними обліку відомо, що запаси готової продукції на початок року за видами продукції складають: А – 3 000 шт., В – 5 000 шт., С – 5 000 шт., D. – 10 000 шт. У поточному періоді заплановані наступні обсяги продажу виробів: А – 70 000 шт., В – 70 000 шт., С – 40 000 шт., D – 100 000 шт. А на кінець планового року передбачені запаси готової продукції у розмірі: А – 4 000 шт., В – 8 000 шт., С – 3 000 шт., D. – 30 000 шт., що пов’язано з стрімким підвищення попиту на продукцію в наступному прогнозному періоді. Для виробництва кожного виду продукції використовується 3 види матеріалів: М1 ; М2 ; М3. Планово-економічним відділом встановлені наступні норми витрат матеріалів для виробництва: 1) Виробу А – 10 од. матеріалу М1 ; 10 од. – М2 і 5 од. – М3. 2) Виробу В – 20 од. матеріалу М1 ; 10 од. – М2 і 5 од. – М3. 3) Виробу С – 5 од. матеріалу М1 ; 10 од. – М2 і 5 од. – М3. 4) Виробу D – 10 од. матеріалу М1 ; 10 од. – М2 і 10 од. – М3. Ціни на матеріали на поточний період заплановані на рівні 150 грн. за од. М1 ; 100 грн. за од. М2; 80 грн. за од. М3. і дорівнюють цінам одиниці матеріалів, що знаходяться на складі. Закупівлю матеріалів у першому місяці планується проводити на 70% за рахунок власних коштів, а решту – за рахунок кредитів банку, які надаються на 3 місяці під 10 % щомісячно. Оплату за матеріали в наступні місяці планується здійснювати за рахунок власних коштів. Запаси матеріалів на початок періоду складають: М1 - 1 000 од.; М2 - 5 000 од. і М3 - 5 000 од. Витрати по оформленню місячного кредиту складають 0,02 % від вартості кредиту. Відповідно до облікової політики підприємство використовує метод FIFO для обліку прямих матеріалів і готової продукції. Робітникам цеху, зайнятих на основних виробничих процесах, встановлена відрядна форма оплати праці. Розцінки на вироби відповідно становлять: А – 10,5 грн.; В – 15,0 грн.; С – 13,5 грн. і D – 20,0 грн. На допоміжних і обслуговуючих роботах зайняті 110 працівників, їх праця оплачуються погодинно, середня тарифна ставка складає 31,2 грн. Фонд часу роботи одного працівника складає 1780 год. За дотримання трудової дисципліни і якісне виконання роботи передбачаються премії для робітників на рівні 37 % від основної заробітної плати. Керівництву і спеціалістам цеху в кількості 40 осіб встановлені посадові оклади. Місячний фонд їх заробітної плати складає 145 000 грн. Нарахування на заробітну плату складають: в пенсійний фонд – 33,2%; у фонд страхування від тимчасової втрати працездатності – 1,5%; у фонд зайнятості – 1,3%; фонд виробничого травматизму (страхування від нещасних випадків на виробництві) – 12% (в залежності від класів професійного ризику); податок з доходів фізичних осіб – 15%. Підприємство використовує технологічне устаткування отримане відповідно до попередньо визначеної лізингової угоди. Вартість даного технологічного устаткування становила 8 000 000 грн. Термін договору фінансового лізингу розрахований на 4 роки з наступним викупом за залишковою вартістю. Річна орендна плата складає 1 800 000 грн., в тому числі 800 000 грн. амортизаційні відрахування. Дисконтна ставка складає 20 %. При розрахунку величини прибутку необхідно враховувати податкові платежі. Відповідно до діючих законів про оподаткування в Україні: ставка податку на прибуток складає 25%; ставка податку на додану вартість 20%. Місцеві податки і збори щомісячно складають 30 000 грн. в четвертому кварталі сплачується податок на землю 36 350 грн. Економічним відділом розраховано наступні норми змінних загальновиробничих витрат (матеріалів та електроенергії) за видами продукції відповідно до затвердженої виробничої програми, що складають для виробу A – 8 грн., В – 8 грн., С – 8 грн., D – 7 грн. Крім цього, підприємство щороку несе витрати на: заробітну плату управлінського персоналу – 85000 грн., амортизацію основних засобів загальногосподарського призначення - 70000 грн., проведення аудиту – 8000 грн., страхування майна – 16000 грн., службові відрядження адміністративного персоналу – 4000 грн., розрахунково-касове обслуговування банку – 2000 грн., зв’язок – 8000 грн., рекламу – 5000 грн., дослідження ринку (маркетинг) – 30000 грн., заробітну плату продавцям, торговим агентам та працівникам підрозділів, що забезпечують збут – 20000 грн., відрядження працівників, зайнятих збутом – 40000 грн., транспортування і страхування готової продукції – 15000 грн., презентації та виставки – 65000 грн., опалення, освітлення, водопостачання цеху – 15000 грн., опалення, освітлення, водопостачання цеху заводоуправління – 5000 грн., технологічний контроль виробничого процесу – 10000 грн., охорона виробничих і складських приміщень – 10000 грн. Річна величина амортизаційних відрахувань основних засобів загальновиробничого призначення (в тому числі й отриманого в лізинг) складає – 340000 грн. Проаналізуйте ситуацію та дайте відповіді на поставлені запитання: 1. Визначити річну та місячну величину загальновиробничих витрат підприємства, адміністративних витрат і витрат на збут продукції. 2. Здійснити розподіл загальновиробичих витрат на кінцеву продукцію, попередньо визначившись з базою розподілу витрат (загальної величини прямих витрат, прямої заробітної плати тощо). 3. Розрахувати виробничу собівартість, повну собівартість і ціну кожної одиниці продукції, якщо рівень рентабельності прогнозується на рівні 20-22%. 4. Проаналізуйте як зміниться прибуток підприємства, якщо обсяги виробництва, а відповідно, і продажу кожного виробу А і В зростуть на 35%.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову