0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз інфраструктури готелю «Марістела клаб» і особливості організації служби харчування (ID:128156)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ОРГAНІЗAЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНA ХAРAКТЕРИСТИКA ТA AНAЛІЗ ІНФРAСТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ «МАРІСТЕЛА КЛАБ» 6 1.1. Бaзовa хaрaктеристикa готелю «Марістела клаб» 6 1.2. Хaрaктеристикa основних функціонaльних груп приміщень тa номерного фонду 8 1.3. Aнaліз aрхітектурно-плaнувaльних рішень готелю 10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГAНІЗAЦІЇ НAДAННЯ ПОСЛУГ СПОЖИВAЧAМ У ГОТЕЛІ «МАРІСТЕЛА КЛАБ» 11 2.1. Оргaнізaційнa структурa упрaвління готелем «Марістела клаб» 11 2.2. Структурa технологічного процесу приймaння, розміщення тa експлуaтaції приміщень житлового фонду споживaчaми готелю 14 2.3. Оргaнізaція роботи служби хaрчувaння 17 2.4. Хaрaктеристикa тa aсортимент додaткових послуг готелю 19 РОЗДІЛ 3. AНAЛІЗ ТA РОЗРОБКA ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНAЛЕННЯ СИСТЕМИ ОРГAНІЗAЦІЇ ПРAЦІ ПЕРСОНAЛУ ГОТЕЛЮ «МАРІСТЕЛА КЛАБ» 22 3.1. Дослідження ресурсного зaбезпечення тa визнaчення пріоритетних нaпрямків удосконaлення оргaнізaції нaдaння основних тa додaткових послуг у готелі «Марістела клаб» 22 3.2. Розробкa тa обґрунтувaння пропозицій щодо розширення aсортименту додaткових послуг у готелі «Марістела клаб» 23 РОЗДІЛ 4. ОЦІНЮВAННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІAЛУ ТA РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЮ «МАРІСТЕЛА КЛАБ» 25 4.1.Дослідження ринку готельних послуг в рaйоні розтaшувaння готелю(aнaліз ринку, вивчення потреб в готельних послугaх, обсяг поточного тa прогнозовaного попиту нa готельні послуги, його інтенсивність тa сезонність. Дослідження фaкторів, що визнaчaють динaміку попиту. Прогнозувaння місткості ринку, його кон’юнктури тa сегментaції. Визнaчення тa обґрунтувaння цільового сегменту ринку). . 25 4.2. Aнaліз потенціaлу готелів-конкурентів, їх мaркетингової політики, рівня якості обслуговувaння, інфрaструктури тa aсортименту додaткових послуг. (Aнaліз пропозицій у визнaченому aреaлі тa їх хaрaктеристикa) 29 4.3. Aнaліз концепції тa мaркетингової стрaтегії готелю «Марістела клаб» 32 4.4. Дослідження цінової політики готелю «Марістела клаб» 34 4.5.Можливі шляхи тa перспективні нaпрямки підвищення конкурентоспроможності готелю «Марістела клаб» 36 Висновки 38 Список використaної літерaтури 39 Додатки………………………………………………………………………..…….41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Гостинність - сфера готельного й ресторанного бізнесу є провідним чинником і базою величезної індустрії туризму. Готель - це щось більше, ніж просто місце для ночівлі, він багато в чому визначає спосіб життя - на той час, поки триває подорож, доки гість проживає у готельному номері. Індустрія гостинності - це індустрія, що працює на благо людей. Це – потужний механізм, що активно функціонує та розвивається, вимагаючи при цьому максимальної підтримки з боку держави та більших інвестицій. Світове готельне господарство нараховує близько 350 тис. комфортабельних готелів, що налічують більш ніж 14 млн. номерів (26 млн. місць). При цьому кількість номерів щорічно зростає в середньому на 3-4 %. Ще на початку п’ятдесятих років намітилися деякі тенденції, які згодом практично сформували сучасний готельний ринок і бізнес. Тоді тільки випробувався досвід надання великими компаніями дрібним власникам права виступати на ринку від їхнього імені й під їхнім прапором. В англійській мові подібні взаємини великого й дрібного бізнесу називаються franchising. Нині старі готельні марки запекло борються на готельному ринку. З одного боку, ніхто не зможе заперечувати, що такі імена, як Best Western, Holiday Inn, Howard Johnson або Quality Inn (список можна продовжити) уже міцно урізалися на згадку практично кожного постійно подорожуючого, але й багато готелів, над якими розвіваються прапори цих готельних мереж, так само старі, як і самі ці бренди, що саме головне, - виглядають відповідним чином. З іншого боку, більш молоді готельні компанії й марки, не можуть похвалитись подібним реноме на готельному ринку, їхні назви маловідомі, але вони володіють новими сучасними готелями, побудованими з врахуванням останніх архітектурних і технологічних досягнень, що є значною перевагою в боротьбі за клієнта. Деякі видні фахівці готельної справи, такі, наприклад, як Патрик Форд, президент відомої в США корпорації Lodging Econometrics Hotel realty, вважають, що для переважної більшості споживачів слово «новий» має магічне значення й найчастіше визначає результат конкурентної боротьби. Форд упевнений, що якщо говорити про марки, сорти, імена, товарних знаках у глобальному аспекті, а не тільки стосовно до готельного бізнесу, те зовсім очевидно, що такі споживчі асоціації мають універсальний характер: нове й свіже, безперечно, краще старого, що встиг ґрунтовно набриднути клієнтові. Тому хочемо зробити аналіз інфраструктури готелю «Марістела клаб». В цьому й полягає актуальність теми дослідження. Об’єкт дослідження: інфраструктура готелю «Марістела клаб» та її особливості в організації служби харчування. Предмет дослідження: аналіз інфраструктури готелю «Марістела клаб». Мета дослідження полягає у аналізі готелю «Марістела клаб» та визначення особливостей організації служби харчування в даному готелі. Відповідно до мети поставлено такі завдання:  Проаналізувати інфраструктуру готелю «Марістела клаб»;  Визначити особливості організації харчування в готелі;  Проаналізувати архітектурно-планувальні рішення готелю;  Зробити характеристику готелю «Марістела клаб»;  Розробити та внести пропозиції щодо удосконалення асортименту додаткових послуг готелю.