0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління номерним фондом готелю (ID:140837)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА ГОТЕЛЮ 1.1.Організаційна структура готелю 1.2. Основні служби готелю 1.3 Служба експлуатації номерного фонду ІІ. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НОМЕРНОГО ФОНДУ ГОТЕЛЮ «ШОТЛАНДІЯ» 2.1 Організаційна структура та професійні обов’язки робітників служби номерного фонду готелю «Шотландія» 2.2 Технологія прибирання номерів в готелі «Шотландія» РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НОМЕРНОГО ФОНДУ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тенденції сучасного розвитку економічної ситуації в Україні характеризуються високим динамізмом, активізацією структурних зрушень на користь сфери послуг, загостренням конкурентної боротьби. Набувають ознак комплексності, взаємодоповнюваності та взаємопричинності процеси у зовнішньому середовищі. Ці явища обумовлюють необхідність наукового пошуку нових механізмів і методів стратегічного управління, стрижнем якого є стратегія розвитку підприємства. Питанням теорії та практики формування стратегії присвячені праці провідних учених: І. Ансоффа, І.О. Бланка, В.О.Василенка, Х. Віссеми, В.М. Геєця, П. Друкера, М.М. Єрмошенка, В.Г. Герасимчука, У. Кінга, Д. Кліланда, М.І. Круглова, Ф. Котлера, А.А. Мазаракі, Г. Мінцберга, Н.К. Моісеєвої, А.П. Наливайка, В.В. Пастухової, М. Портера, А.А. Томпсона, Дж. Стрікленда, Н.М. Ушакової, А. Чендлера, А.В. Шегди, З.Є. Шершньової та інших. ... Таким чином в даній курсовій роботі ми проаналізуємо процес організації номерного фонду у готельному господарстві на прикладі готелю «Шотландія». Туризм в наш час набуває великого значення для розвитку економіки держав, задоволення запитів особистості, взаємозбагачення соціальних зв'язків між країнами неможливо переоцінити. Так, індустрія туризму займає важливе місце в економіці більшості країн. Індустрія туризму входить у число трьох найбільших експортних галузей. Туризм, що розвивається не лише як галузь господарства, а й як міжнародна самобутня одиниця, надає великий ринок робочих місць. На сьогодні кожна п'ятнадцята людина на планеті пра¬цює в сфері готельного і туристського бізнесу. Витрати населення на туристські послуги в ряді країн займають третє місце після витрат на харчування і житло. Обслуговування у готелях містить у собі цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи роз¬витку туризму в Україні. Тема курсової роботи є досить актуальною, так як для успішного вирішення всього різноманіття завдань з обслуговування гостей персоналові готелів і туристських комп¬лексів необхідно оволодіти професійними знаннями і постійно їх удосконалювати. Загальні цілі та стратегії служби управління номерним фондом збігаються з головним завданням всього готелю – це надання гостям послуг найвищої якості, а також збільшення відсотка зайнятості готелю. Об'єкт дослідження – структура і функції служби управління номерним фондом. Предмет дослідження – процес організації та технологія обслуговування готельного фонду. Мета дослідження – вивчити, дослідити структуру і функції служби управління номерним фондом. Завдання дослідження: – вивчити наукову та методичну літературу з теми дослідження; – визначити сутність основних понять і категорій з проблеми дослідження; – з'ясувати особливості структури і функцій служби управління номерним фондом.