0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зарубіжний досвід інформаційного обслуговування підприємств готельного господарства (ID:148599)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ГОТЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Сутність інформаційних технологій 5 1.2. Основні складові інформаційних технологій 8 1.3. Сутність, значення і особливості інформаційного забезпечення 10 РОЗДІЛ 2. АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ……………………………..…………………………….…………………16 2.1. Причини, засоби та методи автоматизації управління підприємствами готельного господарства……………………………………………………………16 2.2. Основні напрямки автоматизації готельної діяльності та їх переваги..17 2.3. Автоматичне готельне програмне забезпечення……………………….19 Розділ 3. ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ «ЕКСПРЕС» 25 3.1. Роль інформаційних технологій (IT) в управлінні підприємством готельно-ресторанного бізнесу «Експрес». Використання в готельному комплексі сучасних інформаційних систем 25 3.2. Види сучасних інформаційних технологій у готельному комплексі «Експрес» 31 3.3. Інформаційний центр у готельному комплексі «Експрес» 35 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову