0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ID:223524)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 51
Рік виконання: 2017
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
1. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства в сучасних умовах 1.1. Економічна сутність та види конкурентоспроможності підприємств готельного господарства 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентної позиції готелю 2. Дослідження конкурентної позиції туристичного комплексу “Пролісок” на ринку готельних послуг м. Києва 2.1. Характеристика конкурентних переваг туристичного комплексу за окремими напрямами діяльності 2.2. Оцінка конкурентоспроможності туристичного комплексу 3. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності туристичного комплексу 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності як напрямок підвищення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності персоналу туристичного комплексу та їх економічне обґрунтування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для підприємницької діяльності в сфері готельного господарства в більшості випадків характерна висока ступінь суперництва між окремими суб’єктами підприємницької діяльності (конкурентами), зацікавленими в досягненні однієї мети, якою є максимізація прибутку за рахунок завоювання переваг споживача та забезпечення стійких позицій на ринку. Кожному підприємству готельного господарства, особливо у великих містах, протистоїть широке коло конкурентів. Прийняття законодавчих актів щодо розвитку конкуренції звільнило підприємства готельного господарства від державної опіки, підвищуючи їх економічну самостійність. Тому для того, щоб досягти успіху в бізнесі, готель повинен задовольнити потреби клієнтів краще ніж його конкуренти. Підприємства повинні пристосовуватись не тільки до потреб клієнтів, що змінюються з часом, але й до стратегій конкурентів. Ефективно господарювати в конкурентних умовах, створити максимально сприятливі умови для споживачів при обслуговуванні, забезпечити високу якість наданих послуг та прибутковість спроможне лише те підприємство, що є і конкурентоспроможним. Тому проблема управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку послуг гостинності є важливою та актуальною за сучасних умов. Метою даної курсової роботи є детальне вивчення теоретичних аспектів управління конкурентоспроможністю підприємств готельного господарства та розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності Відповідно до мети дослідження в роботі були поставленні наступні завдання:  розглянута сутність конкурентоспроможності підприємств готельного господарства;  визначено критерії та показники, що характеризують конкурентоспроможність підприємства;  проведено аналіз окремих параметрів та визначено узагальнюючий рівень конкурентоспроможності туристичного комплексу;  здійснено оцінку окремих факторів впливу на конкурентні переваги підприємства,  розроблені конкретні шляхи удосконалення управління конкурентоспроможністю туркомплексу, враховуючи вплив внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства; Предметом роботи є комплекс теоретичних, методологічних і практичних питань оцінки конкурентоспроможністю підприємств готельного бізнесу в Україні. Об'єктом дослідження виступала конкурентна позиція ВАТ Туристичний комплекс “Пролісок” м. Києва – одне із підприємств ринку готельних послуг м. Києва. Інформаційною базою дослідження були дані статистичної та бухгалтерської звітності підприємства за 2016-2017 роки, а також інформація, зібрана автором безпосередньо на досліджуваному підприємстві. При написанні курсової роботи використовувались наступні методи: метод порівнянь, рангів, балів, графічний метод, маркетингові дослідження. та інші. Для розрахунків використано табличний процесор Microsoft Excel 2007 для Windows 2008, що входить до програмного пакету Microsoft Offise для ПЕОМ.