0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з виробничої практики з готелю Президент (ID:269195)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 31
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….. 3 Розділ 1.Загальна характеристика закладів ресторанного господарства при готелі-базі практики (тип, клас, місткість, розміщення, режим роботи)……… 4 Розділ 2.Особливості організації виробництва в закладах ресторанного господарства готелю……………………………………………………………… 4 2.1 Організація виробництва в овочевому цеху………………………..... 4 2.2 Організація роботи і робочих місць у м'ясо-рибному цеху………… 5 2.3 Організація виробництва готової до споживання продукції в гарячому цеху закладу……………………………………………………………... 6 2.4 Організація виробництва готової до споживання продукції в холодному цеху закладу………………………………………………... 9 2.5 Характеристика кондитерського цеху закладу……………………… 10 2.6 Організація реалізації готової до споживання продукції. Особливості транспортування кулінарної продукції до закладів ресторанного господарства, які розміщуються на різних поверхах готелю……….. 11 Розділ 3.Особливості постачання до закладу сировини та продовольчих товарів. Способи доставки та режими завезення, товарні запаси…………………...….. 12 Розділ 4.Характеристика та вимоги до приміщень складського господарства. 12 Розділ 5.Особливості організації обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства готелю……………………………………………… 13 5.1 Характеристика методів і форм обслуговування, які використовуються у різних закладах ресторанного господарства готелю…………………... 13 5.2 Організація сніданку, «шведського столу (лінії)» (вид, час організації, асортимент продукції, особливості підготовки та обслуговування)………….. 13 5.3 Особливості організації прискорених видів харчування відвідувачів (експрес-обідів, бізнес-ланчів, кави-брейк, столів-буфетів тощо)...... 13 5.4 Характеристика основних видів меню, які використовуються під час обслуговування споживачів…………………………………………….13 5.5 Характеристика торговельних приміщень закладів ресторанного господарства та особливості підготовки їх до обслуговування…….. 13 Розділ 6.Індивідуальне завдання………………………………………………. 14 Розділ 7.Висновки та пропозиції…………………………………………....…. 18 Розділ 8.Список літератури…………………………………………………... 19 Додатки……………………………………………………………………....... 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Виробнича практика є складовою частиною навчального процесу. Вона складає найважливішу частину навчального плану підготовки висококваліфікованих фахівців і проводиться на передових підприємствах і організаціях готельно-ресторанного бізнесу і туризму. Вона проводиться відповідно до вимог державного освітнього стандарту, затвердженим навчальним планом та Положенням про порядок проведення виробничої практики. Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами і формами організації виробничої діяльності управління в сфері готельного господарства на базі одержаних теоретичних знань, отриманих у процесі навчання, набуття професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що складаються на підприємствах у сучасних умовах. В процесі практики студент повинен одержати достатній обсяг практичних знань і умінь. Завданням практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань, набутих в процесі вивчення таких дисциплін, як «Технологія обслуговування в підприємствах харчування», «Організація обслуговування в підприємствах харчування», « Професійний етикет», а також застосування цих знань на практиці, ознайомлення з сучасним станом ресторанної індустрії, набуття навичок ділового спілкування із працівниками ресторанної сфери і клієнтами, вироблення творчого новаторського підходу виробничої діяльності та формування професійних якостей особистості майбутнього організатора туристичного обслуговування, зібрання фактичних матеріалів для написання звіту з виробничої технологічної практики. І, звичайно, основним завданням є знайомство з базою практики, організаційною структурою ресторану, матеріально-технічною базою, рекламною діяльністю ресторану. Розділ 1.Загальна характеристика закладів ресторанного господарства при готелі-базі практики (тип, клас,місткість, розміщення, режим роботи). У готелі присутній один ресторан «Слов’янський», банкетний зал «Європа», зали «Київ» та «Печерськ», лобі-бар, конференц центри та конгрес хол. Ресторан «Слов’янський» – це просторий світлий зал, оформлений в класичному стилі, з вікон відкривається чудовий вид на міський пейзаж. Ресторан, розрахований на 170 гостей. Щоранку тут сервірують сніданок «шведський стіл» для гостей готелю, а також обіди та вечері. Ресторану «Слов’янський» – це ідеальне місце для організацій обідів, вечерь, кава-брейків, банкетів і фуршетів. Поряд з ним знаходиться банкетний зал «Печерськ» розражований на 20 гостей в якому проводяться як бенкети так і презентації. Лобі-бар – це візитка готелю він знаходиться на першому поверсі в холі і відкритий будь-який час доби. Кращі страви європейської та української кухонь порадують найвимогливішого гурмана, а широка винна карта задовольнить навіть найвибагливіші запити. Лобі має місткість 60 місць. Комфорт і сучасний інтер’єр лобі-бару, а також професійне обслуговування створюють особливу атмосферу для проведення, як важливих ділових переговорів, так і просто дружніх зустрічей. Банкетний зал «Європа» знаходиться на другому поверсі готелю і складається з двох частин «Східної» та «Західної» за місткістю вони однакові і залежать від типу події також вони можуть поєднуватися. Поруч з цією залою знаходиться подібна до «Печерська» зла «Київ» з такимиж можливостями. Відповідно в готелі присутні конференц центр який складається з 5 залів ( 3 меленьких(AB,BD,C), великої зали, зали з баром для зустрічі гостей та проведення кава-брейків) та конгрес хол призначений для проведення презентацій, кава-брейків, фуршетів та інших подій.