0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Органiзацiя роботи служби покоївок у готелі Лондонська одеса (ID:49498)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 51
Рік виконання: 2014
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ, РОБОТИ АГС ГОТЕЛЮ 6 1.1. Обслуговуючі технологічні цикли. «Клінінгові технології» на різних підприємствах готельної індустрії 6 1.2. Організаційна управлінська структура адміністративно-господарської служби готелю, її роль та значення в діяльності готельного підприємства 12 Висновок до 1-го розділу 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛІ «ЛОНДОНСЬКА» 17 2.1. Загальна характеристика готелю «Лондонська» 17 2.2. Організаційно-структурна схема АГС готелю «Лондонська». Кваліфікаційні вимоги до співробітників служби 20 2.3. Поведінковий стандарт покоївки АГС готелю «Лондонська» 27 2.4. Технологічні нормативи на прибирання й оснащення номерів у готелі «Лондонська» 31 Висновок до 2-го розділу 39 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛІ «ЛОНДОНСЬКА» 40 3.1. Проблеми організації роботи служби покоївок в готелі «Лондонська» 40 3.2. Рекомендації щодо удосконалення організації роботи служби покоївок в готелі «Лондонська» 41 Висновок до 3-го розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову