Готові роботи
Аналіз факторів, що впливають на результати якості роботи на підприємствах ЗРГ

Аналіз факторів, що впливають на результати якості роботи на підприємствах ЗРГ (ID:99845)

РозділГотельно-ресторанний бізнес
Тип роботи курсова
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 37
Зміст Вступ. 1. Теоретичні основи факторів, що впливають на якість обслуговування в підприємствах ЗРГ. 1.1. Поняття та суть якості обслуговування в ЗРГ. 1.2. Методи оцінки якості обслуговування в ЗРГ. 2. Аналіз обслуговування споживачів у кафе «Театральному». 2.1. Характеристика діяльності кафе «Театральне». 2.2. Вивчення впливу професійності персоналу на діяльність кафе «Театральне». 2.3. Дослідження зовнішніх та внутрішніх факторів які формують якість обслуговування в кафе «Театральному». 3. Шляхи підвищення якості ресторанних послуг у кафе «Театральному». 3.1. Високий рівень оснащення МТБ та професіоналізму персоналу – основний елемент успіху кафе «Театральне» Висновки. Список використаної літератури. Додатки.
Ціна(грн.) 120
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення