0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія управління активами підприємства (ID:285825)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 102
Рік виконання: 2019
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………….. 1.1. Економічна сутність, склад та структура активів підприємства у контексті стратегічного управління………………………………….………... 1.2. Джерела формування активів підприємства……………………………… 1.3. Політика управління оборотними та необоротними активами підприємства…………………………………………………………………….. Висновки до розділу 1…...……………………………………………………… РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ПРАТ «ОБОЛОНЬ»…………………………………………………………………… 2.1. Загальна характеристика підприємства…………………………………… 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства…………………………………... 2.3. Аналіз та оцінка ефективності управління активами підприємства……... Висновки до розділу 2…………………………………………………………... РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ НА ПРАТ «ОБОЛОНЬ»…………………… 3.1. Шляхи вдосконалення управління активами підприємства……………… 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності управління оборотними активами ПрАТ «Оболонь»…………………………………………………….. 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо підвищення ефективності управління активами на ПрАТ «Оболонь……………………… Висновки до розділу 3…………………………………………………………... ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………. ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ефективність діяльності підприємства багато у чому обумовлена правильним формуванням складу і структури його активів. Насамперед, формування та посилення конкурентного статусу підприємства, випуск якісної продукції прямо пов’язані з раціональним використанням і розвитком його активів. Тому управління активами є одним з найбільш значимих функціональних напрямків менеджменту підприємства, входить до системи фінансового управління, яка тісно взаємодіє з такими підсистемами, як управління виробничо-збутовою діяльністю (операційний менеджмент) та управління інноваційною діяльністю (інноваційний менеджмент). Існуюча практика управління активами на більшості підприємств України характеризується обмеженістю поглядів на активи як такі, їх життєвий цикл, а також на роль і значення стратегічного підходу до управління активами, що визначає актуальність проблематики даного дослідження. На сучасному етапі теоретико-методичні аспекти стратегій управління активами на підприємствах та в організаціях досліджували у своїх прaцях такi вiтчизняні вчені як І.О. Школьник, І.М. Бойчик, М.С. Харів, М. Т. Хопчан, А.Д. Василик, М. В. Володькіна, К. В. Ізмайлова, М. Я. Коробов, Л. А. Лігоненко, А. М. Поддєрьогін та зарубіжні учені-економісти: І. А. Бланк, В. В. Ковальова, Б. Коллас, М. Н. Крейнін, Т. Манесса. Однак, слід відмітити, що питання стратегій управління активами підприємства вимагає подальшого вивчення, яке має бути спрямоване на покращення та визначення їх функцій з позиції адаптації до сучасного стану підприємств та розвитку економіки України. Метою дослідження є узагальнення теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії управління активами підприємства.