0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діагностика фінансового стану підприємства (ID:294477)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 109
Рік виконання: 2019
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти діагностики фінансового стану підприємства 1.1. Сутність та роль фінансового стану підприємства, стан розгляду проблеми у фахових дослідженнях 1.2. Економічний механізм управління фінансовим станом підприємства 1.3. Показники діагностики фінансового стану підприємства 1.4. Нормативно-правова база в сфері діагностики фінансового стану підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Діагностика фінансового стану ПП «Транспортно-туристичне агентство «Інтервояж»» 2.1. Сучасний стан туристичного ринку України: оцінка і перспективи розвитку 2.2. Економічна характеристика та оцінка потенціалу господарської діяльності ПП «Транспортно-туристичне агентство «Інтервояж»» 2.3. Діагностика фінансового стану підприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Удосконалення економічного механізму управління фінансовим станом підприємств туристичної сфери 3.1. Організаційно-управлінські аспекти удосконалення економічного механізму управління фінансовим станом підприємства на основі проведеної діагностики 3.2. Обґрунтування можливостей поліпшення фінансового стану підприємства 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів та їх вплив на результати діяльності підприємства Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В ході проведеного дослідження встановлено, що сутність фінансового стану підприємства слід розглядати з позицій фінансового менеджменту. Фінансовий стан передусім є об’єктом фінансового управління, результатом фінансово-господарської діяльності й слугує якісною характеристикою діяльності підприємства. Фінансовий стан підприємства відображає стан забезпеченості фінансовими ресурсами, необхідними для нормального функціонування підприємства, доцільністю їх розміщення та ефективністю використання й вимірюється сукупністю показників, що характеризують загальні результати діяльності підприємства на даний час і визначає його перспективи у майбутньому. Основними елементами фінансового стану є: фінансова стійкість, ліквідність, платоспроможність, прибутковість, рентабельність, кредитоспроможність, ділова активність. Вважаємо, що доцільно доповнити дану характеристику фінансового стану такими елементами, як: ефективність формування майнового комплексу та структури капіталу, моніторинг загрози банкрутства, рівень інвестиційної привабливості та фінансового ризику. Управління фінансовим станом підприємства є одним з найбільш значимих функціональних напрямів системи фінансового менеджменту, яка досить тісно пов’язана з іншими системами управління. Управління фінансовим станом підприємства здійснюється за допомогою ефективного, систематичного й усебічного оцінювання з використанням різних методів, прийомів та методик аналізу. Це дає можливість існуванню критичній оцінку фінансового стану підприємства як у статиці за даний період, так і в динаміці – за ряд періодів, дає можливість визначити "больові точки" у фінансовій діяльності та способи найефективнішого використання фінансових ресурсів, їх раціонального розміщення. Як і кожна управлінська система, управління фінансовим станом підприємства передбачає наявність деякого об’єкту управління. При таких обставинах об'єктом управління фінансовим станом є фінансові відносини у сфері грошового обігу та фонди фінансових ресурсів, які створюються та використовуються в усіх ланках фінансово-господарської діяльності підприємства. Вивчення фінансового стану підприємства є одним із головних завдань управління фінансами підприємства. Особливого значення дослідження фінансового стану підприємства набуває у період розвитку ринкових відносин створення у державі сприятливого інвестиційного клімату, що сприяє зменшенню впливу різноманітних ризиків та ухваленню відповідних рішень щодо запобігання кризовим ознакам на підприємстві. ... Так як в ході дослідження було виявлено, що фінансовий стан підприємства є достатньо стійким та стабільним, тоді в якості його зміцнення автором доведено, що підприємству необхідно впровадити інноваційну стратегію. Інноваційна стратегія підприємства туризму є одним із економічних важелів його розвитку та підвищення конкурентоспроможності. Інноваційна стратегія у сфері туризму спрямована на створення нового або зміна існуючого продукту, на вдосконалювання транспортних, готельних й інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Даний висновок обґрунтовує необхідність застосування різних методичних підходів для її формування, реалізації та оцінки ефективності. В якості інноваційної стратегії підприємству запропоновано звернути вагу на внутрішній туризм та посилити рекламні заходи у Північному регіоні. Загалом запропоновані заходи щодо впровадження інноваційної стратегії турфірми “Інтервояж” (заходи посилення конкурентоспроможності фірми, напрямки вдосконалення асортиментої політики, а також розробка ефективної рекламної політики) дозволять підвищити фінансові показники діяльності підприємства – зростання чистого доходу прогнозується на 5,1%, валового доходу – на 0,53%, а загальне зменшення витрат прогнозується на 8,21%.