0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління товарним асортиментом та номенклатурою підприємства (ID:33596)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 114
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність та види асортиментної політики 1.2. Основні елементи системи управління асортиментною політикою підприємств 1.3. Методичні основи управління асортиментною політикою та реалізацією товарної стратегії підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТА НОМЕНКЛАТУРОЮ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «ДНІПРОВУД» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ЗАТ «Дніпровуд» 2.2. Аналіз асортименту ЗАТ «Дніпровуд» 2.3. Оцінка результативності управління асортиментною політикою ЗАТ «Дніпровуд» РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Шляхи підвищення ефективності формування асортиментної політики та їх економічна ефективність 3.2. Модель управління асортиментною політикою ЗАТ «Дніпровуд» РОЗДІЛ 4. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПРАВОВІДНОСИН В СФЕРІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ВИКОНАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РОБІТ 4.1. Проблеми правового регулювання договорів і зобов’язань про надання послуг 4.2. Місце договору на виконання маркетингових робіт у системі договірних зобов'язань ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову