0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

id-8316-929 Економічні ризики (ID:299155)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Виробник звернувся у відділ маркетингу для того, щоб з’ясувати сподіваний попит на товар. Дослідження відділу маркетингу показали: ймовірність того, що попит складе 1000 одиниць товару – 0,1; 5000 – 0,5; 7000 – 0,25; 10000 – 0,15. Відхилення від цих рівнів призводить до додаткових витрат. Через неповне задоволення попиту виробник втрачає 2 грн. за одиницю продукції. Продукція що вироблена але не продана зберігається на складі через це додаткові витрати через перевищення пропозиції над попитом складають 3 грн. за одиницю продукції. Доход від виробництва – 10 грн. за одиницю. Для прийняття рішення виробнику потрібно врахувати думку директора з маркетингу і фінансового директора щодо їх корисностей різних сум доходів, які подані в табл. 1.1. Таблиця 1.1 Корисність доходів Директора з маркетингу Фінансового директора 0 тис. грн. 10 тис. грн. 40 тис. грн. 70 тис. грн. 100 тис. грн. 0 тис. грн. 10 тис. грн. 40 тис. грн. 70 тис. грн. 100 тис. грн. 0 14 32 60 100 0 45 72 92 100 Потрібно: 1. Побудувати таблицю доходів від реалізації відповідно до тих ситуацій, що можуть відбутися на ринку і тих рішень, які ми можемо прийняти. 2. Визначити скільки продукції випускати за допомогою критеріїв Байєса, Лапласа, Вальда, Севіджа, Гурвіца із коефіцієнтом оптимізму – 0,6 і Ходжеса-Лемана із ступенем довіри до закону розподілу ймовірностей – 0,7. 3. Визначити скільки виробити продукції за допомогою критеріїв сподіваного доходу, дисперсії, середньоквадратичного відхилення і коефіцієнта варіації. 4. Побудувати два графіки корисності і визначити за ними відношення до ризику обох директорів. 5. Визначити корисність доходів і кількість одиниць продукції, яку потрібно випустити з точки зору кожного директора за правилом сподіваної корисності. Для термінового зв'язку та замовлень індивідуальних робіт! Контактні дані автора: Почта: yutrachyk@ukr.net Тел. (093) 101 84 01 Юлія Василівна
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову