0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політики збуту продукції на підприємстві (ID:27013)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 62
Рік виконання: 2008
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні основи формування політики збуту продукції на підприємстві 1.1 Інформаційна база дослідження політики збуту продукції на підприємстві 1.2 Формування товарної політики 1.3 Цінова політика як складова збутової політики 1.4 Цілі та засоби комунікаційної політики 1.5 Оцінка ефективності збутової політики Розділ 2 практичні аспекти дослідження політики збуту на підприємстві дп «черкаське лісомисливське господарство» 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства та його основні економічні показники 2.2 Оцінка фінансово – економічного стану підприємства 2.3 Оцінка збутової політики підприємства Розділ 3 шляхи підвищення ефективності політики збуту продукції Висновок Список використаної літератури На сьогоднішній день знання фахівця з економіки підприємства мають формуватися за рахунок вивчення теоретичних джерел і за рахунок практичної роботи. Дані знання допомагають майбутньому спеціалісту вільно орієнтуватися в сфері мікро – і макроекономічних процесів, аналізувати їх, робити висновки. Було проаналізовано техніко-економічні показники діяльності ДП "Черкаське ЛМГ", з яких виявлено що в цілому, можна відмітити значне зростання виручки, витрат, чисельності працівників та інші збільшення. Причиною цьому є те що в 2007 році до Черкаського держлісгоспу було приєднано 2 лісництва: Мошенське лісництво - 5083,0 га Закревське лісництво - 3963,0 га Повний аналіз даної таблиці говорить про наступне: • Обсяг реалізації продукції за 3 роки має тенденцію до збільшення, 2007 рік в порівнянні з 2006 роком збільшення становило 4651,9 тис. грн. (74%). • Середньорічна вартість основних фондів в 2007 році збільшується на 108,91 грн. (103%), і оборотних фондів на 368 грн. (142%). • Сума загальних витрат та витрат на оплату праці також має тенденцію до збільшення, зокрема загальні витрати збільшуються на 4436 тис. грн., (74%), витрати на оплату праці збільшуються на 1729,8 тис. грн. (66%). • Відповідно до збільшення середньооблікової чисельності на 98 осіб (29%), збільшується середньомісячна заробітна плата на 179,5 грн. (128%), та середньорічна заробітна плата збільшується на 6497 тис. грн. (134%). • Рентабельність виробництва незначно зменшується на 0,6% що пов’язано зі збільшенням основних та оборотних фондів які авансовані у виробництво. По ходу виконання роботи були виконані наступні дії: - розглянуто теоретичні основи формування політики збуту, а саме (товарної політики, політики ціноутворення та комунікаційної політики). - проведений аналіз діяльності підприємства з 2005 року по 2007 рік; - були запропоновані пропозиції щодо удосконалення політики збуту підприємства. Взагалі політика збуту починається вивчатися з виробництва товару, витрат на виробництво, встановлення ціни на продукцію, аналіз ринків збуту, до реалізації продукції, тобто, отримання прибутку. З економічної точки зору головна цінність лісу полягає в тому, що він дає деревину — найбільш універсальний і дивовижний матеріал з великими можливостями Держлісгосп було створено з метою: - організації ведення лісових господарств, включаючи питання охорони, захисту, раціонального використання лісових ресурсів та відтворення лісів; - охорони, відтворення та раціонального використання державного мисливського фонду на території мисливських угідь. На сьогоднішньому етапі своєї діяльності держлісгосп бачить свої перспективи в нарощенні реалізації своєї продукції на експорт, тому що: 1) існує ринок збуту низькоякісної сировини, яка не користується попитом на внутрішньому ринку. 2) експортні операції не обкладаються ставкою на ПДВ. 3) існує ринок збуту продукції переробки деревини, на яку не існує споживачів на внутрішньому ринку. Виготовлена продукція держлісгоспом користується попитом як на внутрішньому ринку, так і – зовнішньому. Але враховуючи досить складний економічний стан в державі, ринок споживачів лісопродукції на внутрішньому ринку досить обмежений. Тому більша частина реалізованої продукції в діяльності держлісгоспу експортується на зовнішні ринки. Одночасно держлісгосп збільшує об'єми випуску продукції переробки деревини. Це стало можливим завдяки великим капіталовкладенням в розширення виробництва лісокомплексу держлісгоспу. Враховуючи сировинну базу держлісгосп має можливість реалізовувати щомісяця 3-4 тис.м3 дров технологічних для підприємств які випускають продукцію переробки низькосортної деревини (ДВП ДСП і інші) На зовнішньому ринку попит на цю продукцію хоч і вигідний економічно для держлісгоспу, але він носить нестабільний характер, Основними споживачами фанерної сировини, являються наступні фірми "Алексіє ГмбХ" (Германія), "Ван-Хаут" (Нідерланди) Перелік графічного матеріалу Рис. 1.1 Структура і цілі маркетингової товарної політики Рис. 1.2 Процес просування товару Таблиця 2.1 Основні техніко-економічні показники діяльності ДП «Черкаське ЛМГ» Таблиця 2.2 Основні фінансові показники діяльності ДП «Черкаське ЛМГ» Таблиця 2.3 Аналіз структури та динаміки реалізованої продукції Рис. 2.1 Структура реалізації за 2007 рік Таблиця 2.4 Зміна відпускних цін на прикладі лісоматеріалів для розпилу м’яколистяних порід: 1 сорту, 2 сорту, 3 сорту за три місяці. Рис. 2.2. Зміни відпускних цін на лісоматеріали. Таблиця 2.5 Дані по реалізації основної продукції на експорт Таблиця 2.6 Сезонність реалізації деревини в 2007 році Рис. 2.3 Сезонність реалізації лісопродукції ДП «ЛМГ» Таблиця 2.7 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2005 рік Таблиця 2.8 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2006 рік Таблиця 2.9 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2007 рік Таблиця 2.9 Динаміка росту об’ємів реалізації продукції на експорт по ДП "Черкаське ЛМГ" за період 2005 – 2007 рік Рис. 2.4 Динаміка обсягів реалізації продукції в круглому виді Рис. 2.5 Динаміка обсягів реалізації продукції переробки Рис. 3.1 Схема відділу експорту Рис. 3.2 Джерела резервів збільшення об’єму випуску і реалізації продукції
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову