0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проектування та розробка системи інформаційної підтримки клієнтів електронного магазину (ID:56873)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 130
Рік виконання: 2014
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………....... РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА Й АНАЛІЗ ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ.. 1.1. Характеристика й аналіз підприємства ТОВ «КРОК»………………. 1.2. Опис вимог до розроблювальної ІС базового підприємства ТОВ «КРОК»…………..………………………………………….…… Висновки до першого розділу …..……………………………………… РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ………………………………………………………………….. 2.1. Історичний огляд передачі цифрової інформації в мережах ….. 2.1.1. Загальна характеристика та етапи розвитку глобальної комп’ютерної мережі Інтернет ………………………………………….. 2.1.2. Ключові принципи глобальної мережі ………………………….. 2.2. Підключення до цифрових комп’ютерних мереж ……………... 2.3. Мережеві клієнт-серверні технології ……………………………. 2.4. Протоколи передачі даних в мережевих інформаційних системах …………………………………………………………………… 2.5. Технології розробки клієнтських Web-програм ………………... 2.6. Структура мережевих ІС – Web-сайтів …………………………. 2.7. Класифікація сайтів ……………………………………………….. 2.8. Логічна структура сайтів та хостинг…………………………….. 2.9. Технології Web 2.0 та архітектура взаємодії……………………. Висновки до другого розділу …………………………………………… РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА, ВИКОРИСТАННЯ ТА СУПРОВІД ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ ЕЛЕКТРОННОГО МАГАЗИНУ TOB «КРОК» ………..……... 3.1. Постановка задачі побудови інформаційної системи ……….………. 3.2. Архітектурний шаблон проектування MVC………………………… 3.3. Практична реалізація системи інформаційної підтримки клієнтів електронного магазину………………………………………………………. 3.4. Організація засобів безпеки сайту ………………..………………….. 3.5. Правила охорони праці під час роботи на персональному комп’ютері на ТОВ «Крок» …………………………………………………. 3.6. Ефективність розробленої інформаційної системи інформаційної системи інформаційної підтримки клієнтів електронного магазину …….. Висновки до третього розділу ……………………………………….… ВИСНОВКИ …………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ…………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………..…………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову