0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №10, ІС в менеджменті, №4054 (ID:22922)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 40
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Система планування матеріальних ресурсів MRP 2. Організація електронного документообігу в інформаційних системах Лабораторна робота №3 Завдання: 1. Провести запуск програми "Система: КАДРЫ". 2. Ввести назву підприємства (фірми, організації), за узгодженням з викладачем, і зазначити ім'я каталогу, де будуть розташовані бази даних. 3. Побудувати в Microsoft Visio схему організаційної структури підприємства (фірми, організації), па якій представити основні підрозділи підприємства. 4. Побудувати в Microsoft Visio схему управління підприємством і його струк¬турними підрозділами. 5. Побудувати графічну структуру підприємства по підрозділах. 6. Додати нові облікові картки: не менше ніж 3 співробітників і одного можливого кандидата. Увести всі необхідні облікові дані про співробітників: обов'язкові (прізвище, ім'я, по батькові, стать, табельний номер, підрозділ, посада, оклад, володіння мовами, e-mail співробітника) і бажані (паспортні дані, освіта, військовий облік, заохочення, стягнення, сумісництво і стаж роботи, пільги, при необхідності - інвалідність). Оформити документи про прийом цих співробітників на роботу, роздрукувати накази про прийом співробітників на роботу. 7. Створити електронну і друкарську картотеку співробітників підприємства. Експортувати в MS Word усі облікові картки. 8. Експортувати в MS Excel і зберегти особисті картки всіх співробітників підприємства. 9. Провести вибір співробітників по режимах роботи: всі співробітники, постійні співробітники, контрактники, сумісники, на випробувальному терміт, звільнені. 10. Оформити документи про переведення співробітника в інший структурний підрозділ, з резерву в штатний склад. 11. Оформити документи для відрядження одного із співробітників. 12. Оформити документи по хворобі одного із співробітників. 13. Створити візитку для одного із співробітників підприємства за допомогою шаблона даного документа. 14. Сформувати, зберегти і роздрукувати штатний розклад підприємства. 15. Сформувати, зберегти і роздрукувати обліковий склад співробітників по підрозділах. 16. Настроїти і сформувати вікна зі всіма нагадуваннями програми "Система: КАДРЫ", зберегти їх і вивести до друку. 17. Результати роботи оформити у вигляді звіту. 18. Підготуватися до захисту лабораторної роботи. Лабораторна робота №6 Мета роботи: навчитися шукати необхідні правові документи за допомогою інформаційно-пошукових систем у законодавстві. Завдання 1 Робота з інформаційно-пошуковою системою в галузі права "Сайт Верховної Ради України" 1. Запустити програму "Сайт Верховної Ради України" - www.rada.kiev.ua. 2. Знайти три нормативні документи (задається викладачем). 3. Переглянути текст, історію, зв'язки з іншими документами, публікації документів. 4. У звіті відобразити основні характеристики документів: • повну назву документа; • вид документа; • автора документа; • дату ухвалення; • де і коли вперше опублікований документ; • якщо є нові редакції, то коли вони прийняті. 5. У звіті відобразити технологію пошуку за допомогою системи "Сайт Верховної Ради України". Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову