0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-технології на службі у сучасного бізнесу (ID:26795)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 116
Рік виконання: 2003
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Інтернет-технології на службі у сучасного бізнесу 1.1 Електронна комерція, її переваги та перспективи розвитку 1.1.1 Поняття про електронну комерцію 1.1.2 Переваги використання електронної комерції 1.1.3 Сфери застосування електронної комерції 1.1.4 Перспективи розвитку електронної комерції 1.2 Концепція і моделі електронної комерції 1.2.1 Модель В2С (business-to-consumer) 1.2.2 Модель В2С (business-to-business) 1.2.3 Фази процесу електронної комерції 1.3 WEB-сайти - основна ланка в електронній комерції 1.3.1 WWW - розподілена інформаційна система 1.3.2 Класифікації Web-додатків 1.3.3 Приналежність до домена 1.3.4 Класифікація WEB-сайтів залежно від виконуваних ними функції і логіки навігації по них користувачів 1.3.5 Класифікація WEB-сайтів по призначенню 1.4 Форми Internet - торгівлі 1.4.1 Internet – крамниці 1.4.2 Електронні моли Розділ2. Основні принципи і етапи в розробці інтернет-додатків 2.1 Програмні засоби для створення WEB-сайту 2.1.1 HTML-редактори 2.1.2 Мова HTML – мова створення Web-сайтів 2.1.3 Вибір програмного засобу для створення WEB – сайту 2.2 Програмні засоби для створення Інтернет-магазіна 2.2.1 PHP(РНР Hypertext Processor) – серверна мова сценаріїв 2.2.2 MySQL – система управління реляційними базами даними 2.3 Програмні засоби для графічного дизайну Інтернет-додатків 2.4 Розміщення Інтернет-додатків 2.4.1 Характеристика WEB – браузеров 2.4.2 Найбільш популярні браузеры Netscape Navigator і MS Internet Explorer 2.4.3 Інші WEB-браузеры (Opera, Lynx) 2.4.4 Рекомендації по вибору браузера Розділ 3. Розробка інтернет-додатків для черкаського інженерно-наукового центру 3.1 Про фірму 3.2 Этапы разработки Интернет-приложения 3.2.1 Розробка WEB-сайта 3.2.2 Разработка Інтернет-магазина 3.1 Опис Інтернет-додатку для «ЧІНЦ» Розділ 4. Економічне обгрунтування проекту 4.1 Розрахунок собівартості розробки програмного продукту 4.2 Річні витрати на функціонування сайту 4.3 Окупність витрат Висновок Список використаної літератури Додаток1 Схема бази даних Додаток2 Лістинг програми На сучасному етапі за рівнем розвитку електронної комерції перше місце посідають США. Європа значно відстає. Електронна комерція в Україні, спираючись на американський і європейський досвід, буде розвиватися своїм шляхом, оскільки на її розвиток впливає багато чинників: 1. Відсутність законодавства, яке однозначно описує використання електронно-цифрового підпису і засобів захисту інформіції. 2. Нерозвинутість он-лайнових засобів платежів як наслідок - загальної непоширеності серед населення банківських карток. 3. Національні традиції ставлення до праці, які призводять до невміння швидко, якісно й ефективно обробляти замовлення в мережі. 4. Користувачі Internet становлять поки що дуже малий відсоток від загальної кількості населення країни. Але не зважаючи ні на що з кожним днем в Internet просторі України з’являється все більше інтернет-ресурсів. Відкриваються нові Інтернет-магазини, створюються нові Web-сайти. В результаті проведеної роботи були получені наступні результати: • были исследованы различные виды корпоративных Интернет-додатків, их классификации; • проведен анализ основных принципов и этапов разработки Интернет- додатків; • проведен анализ программного обеспечения для розробки Інтернет-додатків. И как остаточний результат роботи – були розроблені Web-сайт та Интернет-магазин для Черкасского Инженерно-научного Центра з метою підвищення имиджа, престижа фирмы, а также для продвижения продукции на рынке услуг. Перелік графічного матеріалу Мал.1.1 Процес придбання товару до, і після впровадження технології електронної торгівлі Мал.1.2 Фази електронної комерції Мал. 1.3 Загальна класифікація WEB-сайтів Мал. 2.1 Головне вікно HTML-редактора Microsoft Frontpage Рис. 2.2 Головне вікно HTML-редактора DreamWeaver Рис. 2.3 Главное окно HTML-редактора HomeSite Рис. 2.4 Главное окноHTML-редактора 1st.Page Мал. 2.5 Вікно графічного пакета Adobe Photoshop Мал. 2.6 Вікно графічного пакета Adobe Photoshop Мал. 2.7 Екранна форма графічного пакета CorelDraw Мал.3.1 Загальні етапи розробки Інтернет додатків Мал.3.2 Етапи розробки сайта Мал. 3.3 Етапи разработки Интернет-магазина Таблиця 3.1. Структура таблиці users Таблиця 3.2. Структура таблиці categories Таблиця 3.3. Структура таблиці Stuff Таблиця 3.4. Структура таблиці Ordered» Таблиця 3.5. Структура таблиці Ordered_managerќ Мал. 3.4 Логічна схема работи Інтернет-магазина Мал. 3.5 Екранна форма головної сторінки Мал. 3.6 Екранна форма пункта меню «Письмо» Мал. 3.7 Екраннаа форма, отримана при розкритті розділа «Продукция» Мал. 3.8 Екранна форма головного фрейма, в якому відкривається інформація про конкретну одиницю продукції Мал. 3.9 Екранна форма входу в магазин Мал. 3.10 Екранна форма реєстрації Мал. 3.11 Екранна форма вибору товара Мал. 3.12 Екранна форма вікна «Кошик» Мал. 3.13 Екранна форма «Формування рахунку-фактури» Мал. 3.15 Екранна форма «Контроль за користувачами» Мал. 3.15 Экранная форма «Контроль за менеджерами» Мал. 3.16 Екранна форма «Додавання розділів» Мал. 3.17 Екранна форма «Додавання товара» Мал. 3.19 Екранна форма «Контроль замовлення» Таблиця 4.1. Норма трудомісткості на етапі «Обробка і аналіз одержаної інформації» Таблиця 4.2. Роботи, виконувані на етапі «Обробка і аналіз одержаної інформації» Таблиця 4.3. Норми трудомісткості на етапі «Створення БД. Внесення в неї, обробленої інформації» Таблиця 4.4. Роботи, виконувані на етапі «Створення БД. Внесення в неї, обробленої інформації» Таблиця 4.5. Норми трудомісткості на етапі «Вибір програмних засобів для реалізації проекту» Таблиця 4.6. Роботи, виконувані на етапі «Вибір програмних засобів для реалізації проекту» Таблиця 4.7. Нормативи трудомісткості на етапі «Створення адміністративного модуля магазина» Таблиця 4.8. Перелік робіт на етапі «Створення адміністративного модуля магазина» Таблиця 4.9. Нормативи трудомісткості на етапі «Створення модуля для контролю продажів і поповнення товару» Таблиця 4.10. Перелік робіт на етапі «Створення модуля для контролю продажів і поповнення товару» Таблиця 4.11. Нормативи трудомісткості на етапі «Створення клієнтської частини магазина» Таблиця 4.12.Перелік робіт на етапі «Створення клієнтської частини магазина» Таблиця 4.13. Нормативи трудомісткості на етапі «Розробка концепції замовлення продукції» Таблиця 4.14. Перелік робіт на етапі «Розробка концепції замовлення продукції» Таблиця 4.15. Норми трудомісткості на етапі «Тестування». Таблиця 4.16. Роботи, що виконуються на етапі «Тестування». Таблиця 4.17. Норми трудомісткості на етапі «Впровадження Інтернет-магазина в WEB-сайт». Таблиця 4.18.Роботи, що виконуються на етапі «Впровадження Інтернет-магазина в WEB-сайт». Таблиця 4.19. Норми трудомісткості на етапі «Розміщення WEB-сайту». Таблиця 4.20. Роботи, що виконуються на етапі «Розміщення WEB-сайту».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову