0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання програмних додатків для дітей (ID:890131)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 15
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ……………………………….……………………….……………...………5 1.1. Додаток Scratch.....………………………………………………………...5 1.2. Додаток «Мишеняткова абетка»…………………………………………7 1.3. Додаток Zoo абетка ……………………………….…………………........8 1.4. Додаток «Хто у горах?»..……………………………………….………...9 1.5. Додаток Plus1s…………………………………………………………....11 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…………13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….....14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Характерною ознакою нашого часу став стрімкий розвиток комп’ютерних технологій, які суттєво перебудовують практику повсякденного життя людини. Сучасна дитина виростає у світі, що кардинально різниться від того, у якому проходили дитячі роки її батьків. Зміни захоплюють навіть таку традиційну сферу, як ігри та іграшки. Розвиток індустрії електронних та комп’ютерних ігор ставить перед широкими колами науковців і практиків, що займаються проблемами, пов’язаними із навчанням та вихованням дітей, нові запитання, серед яких не останнє місце належить таким: 1) як впливають нові ігрові технології на розвиток дитини; 2) чи є ігрова діяльність у кіберпросторі явищем, співвідносним з традиційним розумінням гри. Входження новітніх технологій в життя дитини проходить так швидко, що вчені не встигають відслідковувати їх впливи на психіку, тим більше, що комп’ютерний світ не просто входить в життя людей, а стає його частиною. Так, одним з найбільш розповсюджених психічних станів дітей, що зустрічається в сучасній шкільній практиці і може бути наслідком стрімкої комп’ютеризації, є тривожність. В останні роки даній проблемі приділяється значна увага, головним чином через те, що від ступеню прояву тривожності залежить успішність навчання в школі, особливості взаємовідносин дитини з однолітками, ефективність адаптації до нових умов. Саме вчителі шкіл найпершими звернули увагу на те, що з появою комп’ютерних ігор підвищився рівень дитячої тривожності. Пояснень даного феномену пропонується декілька, проте кожне з них має як прибічників, так і противників. На наш погляд, з’ясування причини зв’язку між комп’ютерними іграми та рівнем тривожності у дітей молодшого шкільного віку потрібно шукати в природі самої тривожності та в сутності змісту комп’ютерної ігрової діяльності.