0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Чарівний світ поезії Ліни Костенко для дітей (ID:123313)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 58
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Чарівний світ поезії Ліни Костенко для дітей РОЗДІЛ 1 Літературознавча пропедевтика у початкових класах 1.1. Завдання уроків читання у початкових класах 1.2. Літературознавча пропедевтики 1.3. Усвідомлення жанрової специфіки віршів 1.4. Засоби художньої виразності емоційна оцінка ставлення до змісту 1.5. Розвиток творчості діяльності учнів на основі прочитаного Розділ ІІ. Вивчення творів Ліни Костенко в початкових класах 2.1. Поезії Ліни Костенко, що вивчаються в початкових класах школи 2.2. Методика опрацювання поезії (на основі віршів Ліни Костенко) 2.3. Розвиток творчої діяльності учнів на основі змісту віршів Ліни Костенко Експериментальні дослідження Висновки Бібліографія Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Складові наукового дослідження Об’єкт наукового дослідження: особливості поезії Ліни Костенко для дітей. Предмет наукового дослідження: літературознавча пропедевтика жанрів специфіки віршів у початкових класах Мета дослідження: роль поезії Ліни Костенко у розвитку творчого мислення, формуванні мовленнєвої компетентності і духовному розвитку творчої особистості молодшого школяра, прищеплення почуття краси, допомозі дітям відчути природну потребу в отчому краї, в рідній землі. Завдання дослідження: на основі поезій Ліни Костенко прослідкувати як: - розвивається інтерес до читання, емоційна і почуттєва сфера учнів, їх образне мислення, творчі здібності; - формуються морально-етичного уявлення і почуття; - формуються й розвиваються мовленнєві уміння і навички; - формується повноцінне сприйняття та розуміння відтворення змісту поезії шляхом засвоєння відповідних навчальних і читацьких умінь. Наукова гіпотеза: засвоєння відповідних навчальних читацьких умінь із використанням позитивних педагогічних методів і прийомів навчання буде спрямоване на формування повноцінного сприйняття, розуміння та відтворення змісту поезій. Актуальність теми полягає у своєрідному розкритті поетесою навколишнього світу та сприйнятті його сучасною дитиною. Методи дослідження: аналітичний, пошуковий, описовий, порівняльний. Одержання та аналіз наукових досліджень. Втілення у практику результатів дослідження.