0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Малі форми українського фолькльору (ID:123318)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 70
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………… 4 РОЗДІЛ I. Усна народна творчість для дітей…..…………………………………… 7 1.1. Поняття про малі фольклорні жанри…………………………………………. 7 1.2. Тематика прислів`їв і приказок у їх історичному розвитку…………………11 1.3. Розмежування прислів`їв і приказок………………………………………….12 1.4. Тематичні групи загадок………………………………………………………15 1.5. Естетична цінність та практична значущість скоромовок………………… 26 РОЗДІЛ II. Наукова основи вивчення малих жанрів фольклору у початковій школі………………………………………………………………………………….. 27 2.1. Жанрово-стилістичні особливості малих жанрів фольклору: літературознавчий аспект…………………………………………………………… 27 2.2. Психологія сприйняття фольклорних жанрів, як можливість наближення юних читачів до справжнього розуміння специфіки уснопоетичної творчості……………………………………………………………………………… 30 2.3. Методична основа розуміння молодшими школярами уснопоетичної природи даних текстів…………………………………………………………………………. 32 РОЗДІЛ III. Методика ознайомлення дітей з малими формами українського фольклору…………………………………………………………………………….. 3.1. Завдання і зміст програм і підручників з позицій ознайомлення молодших школярів з малими жанрами фольклору …………………………………………... 30 3.2. Сучасні підходи до роботи над творами усної народної творчості в початковій школі …………………………………………………………………………………. 33 3.3. Українські прислів’я, приказки та загадки на сторінках сучасних підручників початкової школи…………………………………………………………………….36 3.4. Банк завдань……………………………………………………………………...37 РОЗДІЛ IV. Виховне значення малих фольклорних жанрів……………………… 42 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………………… 44 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...…54 БІБЛІОГРАФІЯ………………………………………………………………………..56 ДОДАДКИ……………………………………………………………………………..58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ Організація і зміст експериментального дослідження З метою перевірки я провела експериментальне дослідження особливостей вивчення малих фольклорних жанрів у початкових класах. Практичному проведенню експерименту передував теоретичний етап, у процесі якого була визначена сфера дослідження, наукова проблема, вивчалась педагогічна і навчально-методична література з даного питання, досвід роботи вчителів початкових класів, формулювалися завдання дослідження. Експериментальне дослідження проводилось на базі Загальноосвітнього закладу № 10, м. Олександрії. Практичний етап був пов’язаний із розробкою шляхів реалізації гіпотези і розв’язанням завдань експерименту, проведенням формуючого експерименту у 4 класі, узагальненням стану досліджуваної проблеми в науковій літературі та педагогічній практиці. На прикінцевому етапі проводився аналіз і узагальнення експериментальних даних, оформлялася курсова робота та з’ясовувалися подальші перспективи ознайомлення молодших школярів з малими фольклорними жанрами. Гіпотеза дослідження: використання прислів`їв та приказок на уроках читання сприяє розвитку образного мислення та мовлення в процесі аналізу змісту прочитаного твору за умови якщо: 1. Систематично збагачувати словниковий запас учнів; 2. Заохочувати учнів до заучування напам`ять; 3. Навчати добирати прислів`я та приказки до творів для формування основної думки; 4. Спонукати до введення в усне мовлення; 5. Врахувати вікових особливостей учнів; 6. Пропонувати учням різні види робіт над прислів`ями та приказками. Експериментальне дослідження проводилось у три етапи. Частина 1 (констатуюча) Мета: виявити рівень знань учнів про прислів`я та приказки, вміння їх використовувати Суть: на констатуючому (діагностуючому) етапі учням пропонувалися завдання, які сприяли вимірюванню рівня знань учнів про прислів`я та приказки та вміння їх практично використовувати. Результати виконання учнями завдань подаємо діаграмою: В експериментальному класі: