0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Образ людини в китайській поезії епохи Тан (на матеріалі поезії Лі Бо і Ду Фу) (ID:140699)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 34
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. НАЦІОНАЛЬНА СВОЄРІДНІСТЬ КИТАЙСЬКОЇ ПОЕЗІЇ 1.1 Суспільна роль літератури епохи Тан ……………...……………..7 1.2. Вплив релігійно-філософських вчень на літературу………………….10 1.3. Особливості китайської писемності…………………………………...12 РОЗДІЛ 2. ВІДОБРАЖЕННЯ ЛЮДСЬКОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПОЕЗІЇ ЕПОХИ ДИНАСТІЇ ТАН 2.1. Становлення і розвиток танської поезії……………………………….14 2.2. Жанрові й поетикальні особливості китайської поезії…………….…17 2.3. Відбиття людських переживань у творчості Лі Бо…………………...21 2.4. Соціальні мотиви у поезії Ду Фу………………………………………25 ВИСНОВКИ…………………………………………………….……………30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Епоха династії Тан ( 唐朝, táng cháo) (618 – 905) в історії Китаю була епохою політичного й економічного піднесення, зростання. У цей період зросла могутність і культурний вплив країни, об’єднаної під владою танських імператорів після багатьох віків занепаду і роздробленості на окремі, практично незалежні від центральної влади, князівства. В історії розвитку китайської художньої літератури, зокрема поезії, епоха династії Тан також була епохою розквіту. Це переконливо доводить імператорське видання поетів зазначеної епохи, у якому представлено 2 200 поетів (серед них такі видатні автори, як Лі Бо (кит.: 李白; Lǐ Bái 701-762), Ду Фу (杜甫712—770 ), Ван Вей (кит. 王維 (друге ім’я Мо Цзи, 701 -761), Мін Хаожань (孟浩然 (689-740), Бо Цзюй-і (кит. 白居易, 772 — 846) та ін [17]. Танська поезія, це період (618-905), коли література виконувала також роль філософської та історичної науки. Розвиваючись протягом трьохсот років існування Танської держави, вона була поезією нових відкриттів у пізнанні світу, в художньому його усвідомленні, в розумінні можливостей і завдань людини у суспільстві. І вона не перестала бути живим організмом, з віками не перетворилася на літературну пам’ятку, лише для освоєння, вшанування і вивчення. Вершиною літератури танського періоду вважається творчість двох поетів-товаришів – Лі Бо і Ду Фу. За своєю історичною роллю Лі Бо і Ду Фу дуже близькі один одному: обидва вони своєю творчістю прокладали шлях нової поезії – поезії китайського гуманізму. Актуальність дослідження. Танська доба китайської літератури позначена передусім бурхливим розвитком поетичних жанрів. Важливо простежити джерела художньої образності танської поезії, її розвиток у літературі дотанського періоду, розкрити глибину й своєрідність образів, пов’язану з ментальністю і первісним мисленням китайців, та відбити їхню специфіку. Дослідження найдавніших художніх образів китайської поезії зумовлює ретельний перегляд їх традиційного трактування китайськими та іноземними синологами, яке часто здійснювалось під тиском ортодоксальних догм і панівної ідеології. Дане дослідження заповнює прогалину в українському сходознавстві у вивченні далекосхідного регіону, а саме китайської літератури, її сприйняття та відображення засобами української мови. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що на широкому матеріалі дослідження феномену танської поезії вперше визначено і проаналізовано глибинну сутність основних літературно-художніх образів, що побутують у поезії означеного періоду; визначено особливості генези найпоширеніших образів природи у контексті безперервної поетичної традиції Китаю; з погляду китайської ментальності, віянь епохи та особистостей авторів. Мета курсової роботи – з’ясувати особливості творення образу людини в китайській поезії епохи Тан (на матеріалі поезії Лі Бо і Ду Фу). Поставлена мета передбачає реалізацію таких завдань: 1) з’ясувати суспільну роль літератури в танську епоху, 2) висвітлити вплив релігійно-філософських вчень на літературу, 3) визначити вплив на літературу китайської ієрогліфічної писемності, 4) дослідити етапи становлення і розвитку танської поезії, 5) виявити жанрові і поетикальні особливості китайської поезії, 6) прослідкувати відбиття людських переживань у творчості Лі Бо, 7) проаналізувати соціальні мотиви у поезії Ду Фу. Об’єктом дослідження стала поезія Лі Бо і Ду Фу як представників танської епохи. Предмет дослідження – образ людини у творчості цих двох поетів. Наукова новизна курсової роботи полягає в узагальненні наявного літературознавчого матеріалу за названою темою і доповненні його власними спостереженнями і прикладами.