0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Стилістично марковані слова у «Лісовій пісні» Лесі Українки» (ID:153334)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 23
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. СТИЛІСТИЧНЕ РОЗШАРУВАННЯ ЛЕКСИКИ 1.1. Стилістичний аспект поділу лексики 1.2. Стилістичні особливості розмовної лексики РОЗДІЛ 2. СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА 2.1. Використання маркованої лексики у «Лісовій пісні» 2.2. Використання маркованих лексем, утворених за допомогою зменшено-пестливих суфіксів у мовленні Мавки 2.3. Естетичний аспект стилістично маркованої лексики у «Лісовій пісні» Лесі Українки ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Першоелементом індивідуального стилю письменника по праву вважається слово. У ньому майстер пера закріплює своє бачення та розуміння дійсності, певні світогляді ідеали, наслідки творчої пізнавальної діяльності тощо. Саме через слово читач починає входження у світ авторських ідей та образів, проникає у сутність творчості письменника. Зрозуміло, що, ставши засобом втілення неповторного письменницького ідейно-художнього задуму, слово загальнонародної мови з властивими йому семантичними та емоційно-експресивними характеристиками не може залишатися незмінним. У системі естетично організованого цілого, яким є кожен твір письменника, слово набуває нових якостей: збагачується його смислова структура, розширюється можливості художньої виразності. У новій естетичній значимості відбиваються особливості творчого світосприйняття, індивідуальна манера образно-асоціативного мислення майстра слова. Особливо це стосується тих мовних одиниць, які формують основоположні образи письменника, в нашому випадку це маркована лексика. У мовознавчій літературі запропоновано кілька принципів характеристики й класифікації маркованих лексичних одиниць (стилістично маркованих, стилістично зумовлених, стилістично забарвлених) – праці О. Тараненка, Н. Хруцької, О. Єфімова, Ю. Скребнєва, О. Петрищевої, М. Кожиної та ін.). Проте, сьогодні в Україні ще бракує таких праць, де б всебічно і ґрунтовно розглядалися проблеми пошуку конкретних маркованих лексем у конкретному художньому творі, а також естетики маркованого слова як у теоретичному, так і в практичному планах. З огляду на це, тема нашої роботи – «Стилістично марковані слова у «Лісовій пісні» Лесі Українки», що передбачає дослідження маркованої лексики, а також її естетичного аспекту на конкретному матеріалі, є актуальною. Мета роботи – розглянути та класифікувати використані марковані слова, які використовуються у «Лісовій пісні». Предмет вивчення – це використання маркованих слів як засіб стилістичного увиразнення думки в «Лісовій пісні» Лесі Українки. Об’єкт нашого дослідження – це маркована лексика української мови. Завдання дослідження: 1) з’ясувати стилістичний аспект розшарування лексики; 2) теоретично обґрунтувати можливості маркованої лексики в українській мові; 3) прослідкувати наявність маркованої лексики в драмі «Лісова пісня»; 4) проаналізувати окремі марковані одиниці та їх функціональне призначення; 5) дослідити естетичний аспект стилістично маркованої лексики у «Лісовій пісні» Лесі Українки. Джерельну базу дослідження складають монографії вітчизняних лінгвістів, мовознавчі статті, присвячені окресленій вище проблемі, а також навчальні підручники і посібники, які подаються окремим списком відповідно до сучасних бібліографічних вимог. З метою успішного вирішення накреслених завдань ми використовуємо теоретичні і практичні методи дослідження, зокрема такі як аналіз наукових першоджерел, узагальнення напрацювань із досліджуваного питання, класифікація лексичних та фразеологічних одиниць, лінгвістичний опис. Практичне значення роботи полягає в тому, що її матеріали можуть бути використані у практичній діяльності мовознавців та літературознавців, вчителів, студентів вищих навчальних закладів тощо. Наша робота чітко структурована: вступ, два розділи (у першому ми подаємо теоретичне обґрунтування стилістичного розшарування лексики, у другому описуємо марковану лексику на результатах власних напрацювань із теми дослідження), узагальнюючі висновки.