0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Трансформація міфологічних образів у романі Н. Геймена «Американські боги (ID:199155)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 19
Рік виконання: 2017
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ І. Зв’язок сучасної літератури з міфологією 1.1 Творчість Н. Геймена у контексті сучасного літературного процесу. 1.2 Форми використання міфології у постмодерній літературі. 1.3 Жанр фентезі та міфологічні системи. ІІ. Особливості трансформації міфологічних образів у романі «Американські боги» 2.1 Інтертекстуальність як форма переробки міфологічних образів у творі. 2.2 Авторська видозміна класичних образів богів. 2.3 Функції нових та старих богів. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Популярність масового письменства, його взаємозв’язок із елітарною складовою привертають увагу не лише літературознавців, а й культурологів, соціологів, філософів. Роман сучасного письменника Н. Геймена «Американські боги» на сьогодні в українському літературознавстві практично не досліджений. Це значною мірою зумовлює актуальність нашого дослідження. Завдяки майстерному письму Нілу Геймену вдається сконструювати новий, несхожий ні на які інші, захоплюючий світ. Серед рис його творчості можна виділити такі: • зв’язок із міфологією; • створення власного міфологічного світу..... Але актуальною залишається дослідження використання та трансформації міфологічного матеріалу в постмодерністській критиці та постмодерністському романі. Так, постмодерністський прийом алюзії передбачає «натяки на образи, мотиви, сюжети міфологічного, біблійного і новочасного минулого, які використовуються як варіації на давні теми в їх сучасному висвітленні і трактуванні» [1, 245]. Найбільш поширеною формою трансформації міфологічних сюжетів та образів у постмодерністській творчості є традиційна інтерпретація, яка реалізується у вигляді пародіювання, ремінісценцій, алюзій, форм інсценізацій та жанрового уподібнення романної та архаїчної реальності, що виявляються у формах гіпертексту та інтертексту, а також у всіх видах поетичних тропів У романі-фентезі «Американські боги» Н. Геймена міжтекстова взаємодія проявляється на рівні запозичень та аналогій із міфології різних народів. У кінці твору є примітки, звідки ми дізнаємося інформацію про персонажів, котрі оточують Муна після виходу із в’язниці. Їхнє походження пов’язане з міфологіями різних народів, епох та часів. Під час роботи Тіні на містера Середу, читач знайомиться із персонажами-божествами. Бількіс − за арабськими джерелами − ім’я цариці Савської, що приїжджала до біблейського царя Соломона. Навіжений Суіні (Лепрекон) – персонажі нижчої міфології та фольклору ірландців, ельф. Про себе Тіні говорить чітко: « – Так ты что, правда родился в Ирландии? – Я же лепрекон» [3, 53]. Далі слідує знайомство із знайомство з богом грози: «Седой мужчина с ожерельем из зубов на шее и барабаном в руках, звался Левкотиос» [3, 85]. ...... У романі «Американські боги» спостерігаємо поєднуються елементів американської культури, фентезі, давньої та сучасної міфології. Н. Геймен заселяє сучасну Америку різними міфологічними, фольклорними божествами. Їхнє походження (Вавилон, Стародавній Єгипет, Індія, Африка) не є випадковим, оскільки демонструє мультикультуральність як рису сучасного американського суспільства. Ці боги прибули на континент разом із емігрантами....