0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кваліфікаційна робота П’ЄСА «ЩИРА ЛЮБОВ» ЯК АВТОПАРАФРАЗА ОДНОЙМЕННОЇ ПОВІСТІ ГРИГОРІЯ КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ВИВЧЕННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ (ціна договірна) (ID:877438)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 53
Рік виконання: 2016
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….. 3 РОЗДІЛ 1. Автопарафраза як внутрішній фактор розвитку літературної творчості Григорія Квітки-Основ’яненка…………..….. 8 1.1. Зміст понять парафрази й автопарафрази………….… 8 1.2. Літературно-естетичні погляди Григорія Квітки-Основ’яненка………………………………………..……… 10 1.3. Сюжетно-композиційні особливості однойменних повісті і п’єси «Щира любов»…………………..…………. 14 1.4. Порівняльна характеристика системи персонажів однойменних творів……………………………………...… 17 1.5. Зміни в мотивній структурі п’єси «Щира любов»...… 23 РОЗДІЛ 2. Порівняльний аналіз однойменних різножанрових творів на уроці української літератури (на матеріалі творів Григорія Квітки-Основ’яненка)…………………………………………………... 28 2.1. Аналітичний огляд шкільних програм з української літератури…………………………………………………… 28 2.2. Методичні проблеми порівняльного аналізу на уроці української літератури……………………………………...33 2.3. Урок позакласного читання за однойменними повістю і п’єсою «Щира любов» Григорія Квітки-Основ’яненка……………………………………………….. 40 ВИСНОВКИ……………………………………………………….…….. 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………......... 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У науково-методичній літературі розглядаються особливості повісті та п’єси як літературного жанру, а саме: в епічних творах характери дійових осіб розкриваються через авторську розповідь і, на відміну від драматичних творів, авторським характеристикам належить особлива роль; у драматичному творі конфлікт далеко напруженіший, гостріший, ніж у творах епічного жанру, п’єса вимагає стислості у змалюванні явищ життя, динамічному розвитку дії. Оскільки ми вирішили розглянути однойменні повість та п’єсу «Щира любов» Григорія Квітки-Основ’яненка на уроці позакласного читання, то, на наш погляд, найефективнішим при вивченні цих різножанрових творів буде саме метод порівняльного аналізу. Під час зіставлення двох літературних творів (повісті та п’єси) учні зможуть наочно виділити спільне та відмінне, порівняти розвиток сюжету, простежити появу нових образів та пояснити мотиви. Саме метод порівняльного аналізу зможе найкраще активізувати роботу на уроці, та зробити цей урок цікавим для учнів. У складанні конспекту уроку враховувались вікові особливості учнів, їх попередній досвід