0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії просувння послуг на роздрібному ринку (ID:142884)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 92
Рік виконання: 2016
Вартість: 6000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………… 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ……………………………………………………... 10 1.1 Маркетингові особливості послуг на роздрібному ринку………………………………………………………………………....... 10 1.2 Види та типи стратегії просування послуг на роздрібному ринку…………………………………………………………………………... 15 1.3 Інструменти просування послуг на роздрібному ринку………...... 19 1.4 Оцінка ефективності програми просування послуг………............ 21 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ПП «ДІЄТ ПЛЮС» НА РИНКУСЛУГ ПДІЄТОЛОГІЇ…...…………………..... 25 2.1 Загальна характеристика ПП «Дієт плюс»………….…………....... 25 2.2 Вивчення динаміки та стану ринку послуг дієтології……….......... 27 2.3 Оцінка зовнішніх маркетингових факторів для підприємства «Дієт Плюс»………………………………………………………………….... 32 2.3.1 Аналіз макросередовища ринку послуг дієтології…………….... 32 2.3.2 Аналіз основних конкурентних сил, що діють на ринку послуг дієтології………………………………………………………………………. 35 2.3.3 Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ……………… 36 2.4 Аналіз внутрішніх сил ПП «Дієт Плюс»………………...……….... 38 2.4.1 Визначення місії ПП «Дієт Плюс»……………………..…....…… 38 2.4.2 Економічний аналіз діяльності підприємства………………….... 40 2.4.3 Визначення факторів щодо конкурентної можливості підприємства на ринку дієтології……………………………………………. 43 2.4.4 Виявлення факторів, що впливають на підвищення попиту на послуги дієтолога…………………………………………………………....... 45 2.4.5 IFAS- аналіз ПП «Дієт Плюс»…………......................................... 53 2.4.6 Визначення стратегічних цілей щодо просування послуг на ринку дієтології ………………………………………………………………. 54 2.4.7 Визначення напрямків використання маркетингових факторів за допомогою SWOT-налізу……………………….......................................... 56 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГИ ПП «ДІЄТ ПЛЮС» НА РИНКУ ПОСЛУГ ДІЄТОЛОГЛОГІЇ …………… ….. 59 3.1 Вивчення сегментів, що є привабливими для просування послуг дієтолога…………………………………….………………………................. 59 3.2 Вибір стратегії просування………………………………………..... 65 3.3 Розробка програми просування……………………………….......... 71 3.4 Оцінка ефектів і ефективності запропонованої програми просування послуги …………………………………………………………. 76 ВИСНОВКИ……………………………………………………………... 79 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………......... 86 ДОДАТКИ……………………………………………………………...... 89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. У сучасному світі стан здоров’я людини набуває ряд змін та дещо погіршується. Це обумовлено байдужим ставленням людей до структури та якості свого харчування, проте здоров’я людини на 60% залежить від якості харчування. У нашій країні дієтологія є поки не сильно розвиненою, як практичний вид діяльності. Це обумовлено низькою причин, у тому числі недостатньою поінформованістю та слабкою увагою спеціалізованих підприємств до просування своїх послуг. Тобто можна вважати, що ринок має прихований попит розвинення та задоволення якого є суттєво важливим завданням соціального та економічного значення. Вивчення теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців показало, що таких дослідженням поки приділяється не достатньо уваги. Основні питання з просування послуг та розвитку попиту на ринках послуг розглянуті в труда: В.Г., Гаркавенко С.С., Роуза П., Мескона О.М. Герасимчука., Петруні Ю.Є., Старостіної А.О. та ін. Проте є багато не визначених практичних та теоретичних питань, щодо розробки стратегії на таких нових ринках, як ринок дієтології, у тому числі дослідження факторів впливу на попит специфічної цільової аудиторії, розробка інструментірію та програм просування такого роду послуг. Тому тема запропонованої магістерської роботи є актуальною, як з теоретичної так і з практичної точки зору. Мета дослідження. Метою магістерської роботи є вивчення теоретико-методологічних основ формування стратегії просування послуг на роздрібному ринку та розробка відповідної ефективної стратегії для специфічного ринку лікувальної дієтології. Завдання дослідження. Відповідно до мети дослідження в магістерській роботі виконані такі завдання: - вивчити теоретичні основи формування стратегії маркетингу на роздрібному ринку послуг; - проаналізувати основні види стратегій, які можуть бути найбільш доцільними просування послуг на ринку дієтології; - дослідити стан та перспектив розвитку ринку послуг дієтолога; - проаналізувати маркетинговий стан підприємства «Дієт Плюс»; - провести ситуаційний аналіз підприємства «Дієт Плюс»; - розробити маркетингову стратегію для просування послуг ПП «Дієт Плюс»; - обґрунтувати програму маркетингових дій щодо просування послуг ПП «Дієт Плюс»; - оцінити економічні ефекти та ефективність від запропонованих маркетингових заходів. Об’єкт дослідження. Об’єктом магістерського дослідження є маркетингова діяльність ПП «Дієт Плюс», що пропонує послуги на роздрібному ринку. Предмет дослідження. Предметом магістерського дослідження є процедура розробки стратегії просування послуг на специфічному ринку дієтології. Методи дослідження. У роботі використовується теоретичний метод дослідження, що заснований на об’єктивному відображенні процесів, явищ, внутрішніх закономірностей та зв’язків, що відбуваються на ринку послуг. Маркетинговий аналіз здійснюється на підставі обробки первинної та вторинної інформації даних за допомогою методів: системний метод, що заснований на виявлення цілісності комплексу взаємозв’язних елементів, об’єктів, відносин; метод аналізу статистичних даних, що дозволяє проаналізувати фінансовий та економічний стан підприємства у порівняні з минулими роками; за допомогою ситуаційного методу ринкового дослідження проводиться оцінка впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на підприємство та визначаються основні напрямки дій; матричний метод, що допомагає виділити та оцінити відповідні маркетингові стратегії. Положення що захищаються. Для просування послуг на роздрібному ринку найбільш доцільною є стратегія горизонтальної диверсифікації. В умовах ринку дієтології, що відрізняється недостатньо розвиненим попитом, найбільш ефективними є заходи інформаційної реклами та стимулювання збуту.
Інші роботи з даної категорії: