0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на прикладі ДП “Інститут екогігієни і токсикології ім.Л.І.Медведя” (ID:14694)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 103
Рік виконання: 2011
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади організації ефективної маркетингової діяльності на підприємстві 1.1. Сутність і особливості маркетингової діяльності в сучасних ринкових умовах 1.2. Характеристика основних елементів комплексу маркетингу 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві Висновки до розділу 1 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.1. Маркетингова характеристика діяльності ДП «Інститут екогігієни і токсикології ім.Л.І.Медведя» 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ДП «Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І.Медведя» 2.3. Оцінка ефективності маркетингової діяльності на ДП «Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І.Медведя» Висновки до розділу 2 Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ДП «Інститут екогігієни і токсикології ім.Л.І.Медведя» 3.1. Обгрунтування вибору напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства 3.2. Вдосконалення товарної політики ДП «Інституту екогігієни і токсикології ім.Л. І. Медведя» 3.3. Пропозиції щодо формування маркетингової стратегії розвитку ДП «Інституту екогігієни і токсикології ім.Л. І. Медведя» Висновки до розділу 3 Висновки і рекомендації Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову