0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-ідея як економічна категорія (ID:175613)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Загальне поняття про бізнес-ідею як рушій підприємницької діяльності 2. Призначення бізнес-ідеї та бізнес-планування 3. Вектори формування бізнес-ідеї ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, вихідною точкою в підприємництві й у створенні нового підприємства часто є ідея нового продукту або послуги, а конкретним проявом ідеї – є саме створення нового товару або послуги. Новий товар – товар, який принципово відрізняється від наявних на ринку товарів або має серйозні якісні вдосконалення порівняно з товарами-аналогами щодо споживних якостей, дизайну, форми тощо. Для ухвалення рішення про розробку і просування нового товару (послуги, технологій на продаж) не обійтися без ретельного вивчення стану ринку, положення справ у конкурентів, наукових прогнозів ймовірних змін попиту та пропозиції, купівельної спроможності населення. Важливою є інформація про стан справ в аналогічній сфері діяльності в розвинутих країнах світу, а для одержання такої інформації необхідно використовувати сучасні інформаційні технології. У зв'язку з цим для підприємця може бути корисною рекомендація не завжди боятися закордонних конкурентів, оскільки їх проникнення на внутрішній ринок України пов'язано з чималими транспортними витратами й митними зборами, через що створюються конкурентні переваги для українських аналогів. Джерелом підприємницької ідеї, як це особливо наочно підтверджує японський досвід, можуть стати інформаційні листки патентних бюро та звичайна науково-технічна інформація з вітчизняної та закордонної періодичної преси. Нові ідеї, що відбираються для реалізації, повинні бути обґрунтовані економічно. Цей вибір здійснюється на базі порівняльного аналізу. Перед проведенням такого аналізу варто оцінити достатність умов і наявність технічних можливостей для реалізації ідей. Вже на цьому етапі деякі ідеї можуть бути відкинуті (просівання бізнес-ідей). За основний критерій порівняння ідей ми б радили їх економічну ефективність.