0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КОРАЛ-ТРЕВЕЛ» ( мережа Coral Travel) (ID:202405)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 127
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. Маркетингова концепція управління туристичним підприємством 6 1.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 15 1.3. Маркетингова стратегія підприємства 25 РОЗДІЛ 2 37 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬІНСТЮ «КОРАЛ-ТУР» 37 2.1. Характеристика господарської діяльності та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Корал-Тур» 37 2.2. Огляд основних тенденцій туристичного ринку 52 2.3. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища підприємства 68 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КОРАЛ-ТУР» 92 3.1. Розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Корал-Тур» 92 3.2. Аналіз ефективності запропонованих заходів 109 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 119 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дипломної роботи полягає в розробці науково-теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, спрямованих на забезпечення максимально ефективного використання можливостей маркетингу. Відповідно до мети дослідження поставлені такі завдання: - дослідити суть та значення сучасної концепції маркетингу; - уточнити суть та складові механізму управління маркетинговою діяльністю; - обґрунтувати важливість формування маркетингової стратегії підприємства; - оцінити господарську та маркетингову діяльність туристичного підприємства; - проаналізувати існуючий стан справ на ринку туризму; - запропонувати шляхи удосконалення товарної політики підприємства; - запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на туристичному підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади маркетингової діяльності туристичного підприємства. Об'єктом дослідження виступає процес маркетингової діяльності туристичного підприємства.