0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

(Презентація PowerPoint) Розробка креативної PR-кампанії для продукції ТМ “EVIAN” (ID:829992)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2023
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
1. Аналіз ринку товару (SWOT, PESTEL, аналіз конкурентів, аналіз споживачів, маркетинг-мікс) 2. Мета і стратегія PR-кампанії (Дерево цілей, сегментація цілей за пріорітетом, побудова стратегії) 3. Розробка PR-активності та креативного макету 4. Оцінка ефективності PR-кампанії (Економічна та комунікативна ефективність) РОБОТА ОЦІНЕНА ВИКЛАДАЧЕМ У 60 БАЛІВ З 60 МОЖЛИВИХ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
PESTEL-аналіз Politics Відповідність нормативним вимогам: Evian працює в галузі, яка суворо регулюється, і дотримання державних постанов щодо якості води, маркування, упаковки та екологічних стандартів є надзвичайно важливим. Зміни в політичному ландшафті або нові правила можуть вплинути на діяльність бренду та вимагати коригування для забезпечення відповідності новим вимогам. Economy Рівень доходу: купівельна спроможність споживачів є важливим економічним фактором для Evian. Вищі наявні доходи та економічна стабільність можуть підтримувати попит на бутильовану воду преміум-класу. Курси обміну: Evian працює в усьому світі і може залежати від коливань обмінних курсів. Девальвація валюти або коливання обмінного курсу можуть вплинути на прибутковість бренду, особливо на міжнародних ринках... SWOT-аналіз Opportunities: Зростаюча увага до здоров’я: посилення уваги людей до здоров’я та благополуччя дає Evian можливість позиціонувати себе як вибір здорового способу вгамування спраги. Завдяки багатій на мінерали воді та природному джерелу її видобування бренд може задовольнити зростаючий попит на більш здорові напої. Експансія на ринки, що розвиваються: Evian має потенціал для розширення своєї присутності на ринках, що розвиваються, де споживання бутильованої води зростає. Використовуючи свою глобальну дистриб’юторську мережу та орієнтуючись на конкретні регіони, бренд може залучити нових клієнтів і стимулювати зростання. Диверсифікація продукції: Evian може досліджувати можливості для диверсифікації продукції, представляючи нові варіанти або функціональні напої. Це може задовольнити зміну споживчих уподобань і забезпечити додаткові джерела прибутку....
Інші роботи з даної категорії: