0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діагностика нервово-психічного розвитку немовлят (ID:128523)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 118
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП............................................................................................................................3 РОЗДІЛ I. НЕРВОВО-ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК НЕМОВЛЯТ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Новонародженість: вроджені особливості і тенденції розвитку.......................................................................................................7 1.2. Період немовляцтва. Умови розвитку немовляти.............................17 1.3. Розвиток рецепторної та рухової сфери немовляти..........................25 1.4. Формування передумов засвоєння мови..............................................38 РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ НЕМОВЛЯТ 2.1. Завдання та методи дослідження.............................................................46 2.2. Обґрунтування та процедура діагностики нервово-психічного розвитку дітей першого року життя......................................................53 2.3. Виявлення причин виникнення відхилень в розвитку немовлят..93 2.4. Корекційна робота з дітьми немовлячого віку...................................97 ВИСНОВКИ.................................................................................................................112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.............................................................115 ДОДАТКИ....................................................................................................................118
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
№ 2. Хлопчик Назар. Б., вік 8 місяців. Мама 28 років, вагітність 2, пологи 2. Спостерігалася в жіночій консультації з 8 тижнів. Перебіг вагітності: II триместр – анемія, гіпотонія. Пологи термінові в 37-38 тижнів, оперативні, відшарування нормально розташованої плаценти, крововтрата 500 мл. Вага дитини 3900,0 грамів, оцінка по Апгар 7-8 балів. Післяродовий період: без особливостей. При діагностиці виявили наступне: зорово-орієнтовні реакції Відрізняє близьких людей від чужих на вигляд (по-різному реагує на обличчя знайомого і незнайомого дорослого). слухово - орієнтовні реакції Впізнає голос близької людини. Розрізняє строгу і ласкаву інтонації зверненої до нього мови. емоції і соціальна поведінка Голосно сміється на емоційне звернення, радіє іншій дитині. Радіє дорослим, бере у них з рук іграшку, гулить. рухи руки і дії з предметами Упевнено бере іграшки з різних положень і довго займається ними, перекладає з однієї руки в іншу. рухи загальні Перевертається з живота на спину. Пересувається, переставляючи руки або трохи повзаючи. Підготовчі етапи розвитку розуміння мови На питання „Де?” знаходить названі предмети. підготовчі етапи розвитку активної мови Вимовляє окремі склади (початок лепету). навики і уміння в процесах Тримає сам пляшку і п'є з неї. Добре їсть з ложки напівгусту їжу. Календарний вік – 33 тижні. Дані оцінки ВР такі: моторики 36 тижнів сенсорної діяльності, 33тижні емоційно-соціального розвитку, 34 тижні мовлення. 34 тижні Загальний психічний вік (ВР) 34 тижні Це свідчить: Загальний психічний вік дитини 34 тижнів, тобто більший від хронологічного віку на 1 тиждень. 34х100 КоР = ------------ = 103 33 Числовий показник нервово-психічного розвитку – 103, що свідчить про нормальний рівень розвитку. Висновок психолога - нормальний рівень нервово-психічного розвитку. Рекомендації – загартовувальні процедури, масаж, фізичні вправи.