0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ососбливості мотиваційно-емоційної сфери підлітків з проявами комп'ютерної залежності (ID:128531)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 57
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….…………….3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФАКТОРІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ АДИКЦІЇ У ПІДЛІТКІВ 1.1. Поняття комп’ютерної залежності. Її психологічні причини…….6 1.2. Дослідження мотивації користувачів комп’ютера………………...16 1.3. Особливості емоційного розвитку у підлітковому віці……………27 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЕМОЦІЙНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ З ПРОЯВАМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ 2.1. Процесуально-методичні аспекти дослідження……………………33 2.2. Аналіз отриманих результатів…………………………………….….42 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………54 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Надмірна захопленість Інтернетом змушує багатьох людей проводити все більше часу в Мережі. Психологи сперечаються: чи йде мова про появу ще одного виду залежності? Феномен «залежності від Інтернету» інтенсивно обговорюється в даний час. Термін «залежність» був запозичений із лексикона психіатрів для полегшення ідентифікації проблеми Інтернету шляхом асоціації її з характерними соціальними та психологічними проблемами. Він часто називається захворюванням чи синдромом (Internet Addiction Disorder чи IAD). З'явився також дуже образний термін Netaholic, чи Інтернет-адикт. Обговорення проблеми почалося порівняно недавно. У 1994 році Кімберлі Янг, американський психолог з Пітсбургського університету, помістила на web-сайт спеціальний опитувальник. Незабаром вона одержала майже 500 відповідей, з яких близько 400 були відправлені, відповідно до обраного критерію, Інтернет-залежними користувачами. К. Янг - один з найвідоміших експертів у цій області. Вона написала книгу «Піймані в мережу» та організувала центр психологічної допомоги страждаючим від Інтернет-залежності. У 1995 році Іван Голдберг запропонував термін «Інтернет-залежність» для опису нездоланної тяги до використання Інтернету. По Голдбергу, це розлад, «що здійснює пагубний вплив на побутову, навчальну, соціальну, робочу, сімейну, фінансову чи психологічну сфери діяльності». Оскільки в основі такого розладу лежить прагнення до відходу від реальності, воно порівняно з патологічним потягом при алкоголізмі, наркоманії, потягу до азартних ігор. На думку експертів, найбільше від Інтернет-залежності потерпають підлітки та юнаки. За даними соціологічних опитувань, щонайменше 4,4 мільйони тинейджерів більшою або меншою мірою страждають від надмірного захоплення комп’ютером та Інтернетом [10]. Розвиток сучасних підлітків відбувається в змінній реальності, що часто приводить до дезадаптивної поведінки, однією з форм якого може бути захоплення комп'ютерними іграми (Арестова О.Н., Бабанін Л.Н, Войскунський А.Е., Уолтер Р.). В розумних межах часу гри вони дають підліткові можливість активної емоційної розрядки. Але у великих дозах вони приводять до негативних наслідків, що зачіпають всі рівні психічної структури особи підлітка. Негативні наслідки комп'ютерних ігор пов'язані насамперед з фізичним здоров'ям підлітка. Виникають напади, що індукуються графікою, частотою мигтіння зображення, проблеми з поставою, м'язовою напругою і деформацією хребта. Зорове і нервово-психічне навантаження від комп'ютерних ігор, окрім порушень зору, може приводити до спазмів мускулатури особи, головних болів, що отримали назву «синдром відеоігрової епілепсії». Ряд досліджень носять спеціалізований характер і однобічно оцінюють наслідки захоплення підлітків комп'ютерними іграми. Більш того, в даний час представлений ряд досліджень, що доводять позитивний ефект комп'ютерних ігор. Комп'ютерні ігри використовуються як засіб допомоги підліткам з порушеннями навиків письмової мови, у зв'язку з труднощами навчання, порушеннями просторового розрізнення, для компенсації мовних порушень, поліпшення координації рухів, діагностики дисфункцій пам'яті, просторових здібностей. Комп'ютерні ігри можуть бути корисні в оцінці гіперактивності по параметрах селективної уваги, часу простої реакції і реакції вибору домінантної рукою. На думку Ю.В.Фомічевої, А.Г.Шмельова, І.В.Бурмістрова, причина такого захоплення - підвищені вимоги дорослих, залежність від однолітків, інформаційне перевантаження і ін. Виділяючи причини і ступінь захопленості комп'ютерними іграми, необхідно визначити мотиви занурення в ігрову діяльність (можливі проблеми у сфері спілкування, в сім'ї, в школі і ін.), що в подальшому дозволить визначити параметри умовної «моделі» підлітка з тенденцією до надмірного захоплення комп'ютерними іграми. Багато дослідників (Варашкевич С.А., Бабаєва Ю.Д. і ін.) вважають, що позначена проблема за своєю природою не дозволяє виявити однозначні причинно-наслідкові зв'язки. І в цьому випадку можливий тільки описовий або порівняльний аналіз психічних особливостей підлітків, захоплених комп'ютерними іграми. Різноманітність досліджень і суперечність їх результатів є передумовою комплексного аналізу проблеми захоплення підлітків комп'ютерними іграми, що враховує особливості підліткового віку, характеристики особливостей їх мотиваційно-емоційної сфери. Об’єкт дослідження – проблема комп’ютерної залежності підлітків. Предмет дослідження – особливості мотиваційно-емоційних характеристик підлітків з проявами комп’ютерної залежності. Виходячи з цього мета дослідження: вивчення мотиваційної, емоційно-вольової сфери підлітків з позиції впливу на них комп'ютерної залежності. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні про те, що існують суттєві відмінності у мотиваційно-емоційній сфері підлітків з ознаками комп’ютерної залежності та у підлітків без ознак комп’ютерної залежності. Для досягнення мети та перевірки гіпотези дослідження було визначено ряд завдань дослідження: • проаналізувати психологічні дослідження проблеми комп’ютерної залежності; • охарактеризувати мотивацію користувачів комп’ютерів; • здійснити емпіричне дослідження особливостей моваційно-емоційної сфери підлітків з ознаками комп’ютерної залежності; • на основі отриманих результатів вказати рекомендації щодо профілактики комп’ютерної залежності у підлітковому віці. Методики дослідження : • опитувальник на виявлення інтернет-залежності Кімберлі Янг; • методику діагностики соціально-психологічних установок особи в мотиваційній сфері О.Ф. Потьомкіної; • методику діагностики типу емоційної реакції на дію стимулів навколишнього середовища В. В. Бойко.