0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Модель професійної діяльності тренера з обраного виду спорту (ID:833431)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА З ОБРАНОГО ВИДУ СПОРТУ………………………………………………………………….. 5 1.1. Сутність і структура професійної діяльності тренера……………. 5 1.2. Формування моделі професійної діяльності тренера з обраного виду спорту………………………………………………………………. 11 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА З ХУДОЖНЬОЇ ГІМНАСТИКИ В УМОВАХ СУЧАНСОГО РОЗВИТКУ СПОРТУ…………………… 16 2.1. Рання спеціалізація та обґрунтування віку занять художньою гімнастикою……………………………………………………………….. 16 2.2. Моделювання професійної діяльності тренера з художньої гімнастики………………………………………………………………… 22 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………... 29 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Майстерність професійних тренерів, дослідження їхнього досвіду, розробка моделей їх професійної діяльності дає можливість намітити шлях, котрий веде до заповітної цілі – високих спортивних результатів. Успіх в спорті в більшій мірі залежить від тренера, котрий здатен передбачити результати власної діяльності, поведінку підопічного у різноманітних ситуаціях. Це проявляється у розробленні плану підготовки і прогнозу результатів, випередженні майбутнього спортсмена. Художня гімнастика є одним із витончених жіночих видів спорту. За декілька хвилини гімнастка демонструє досконалість культури, витонченість рухів і гнучкість, наближену до максимальної. У даному виді спорту тренер доволі часто стає другою мамою, адже діти починають займатись змалку, з 4-7 років, а вершин майстерності досягають у 16-19 років. Значна кількість молодих тренерів шукають відповіді на питання, що потрібно зробити для того, аби досягнути високих результатів власної діяльності, не роблячи при цьому помилок, що тягнуть за собою розчарування в професії. Готового рецепту не існує. Гімнастика не стоїть на місці, її правила постійно удосконалюються, лідери змінюються, але тренер залишається колишнім. Накопичений на протязі багатьох років досвід кращих тренерів найчастіше залишається тільки у пам’яті їх вихованок. У зв’язку із вище зазначеним, обрана тема курсової роботи є актуальною та потребує змістовного дослідження. Ступінь дослідження та актуальність теми курсової роботи. Аналіз науково-методичних джерел вказує на те, що існує значна кількість робіт, що присвячені підготовці спортсменів, зокрема: організації раціональної механізму тренувального процесу (Буренко М.С., Вайцеховський С. М., Малинський І. Й, Горюк П.І.,); планування навантажень змагального характеру (Данилко М. Т.); збереження максимальної працездатності протягом днів змагань (Дембровська Г. М.); будовою тренувального процесу (Криштанович М.Ф., Карасьов А.В., Сафонов А.А.); удосконалення спортивної техніки кваліфікованих гімнасток в опорних стрибках на зміненої конструкції снаряду (Лаврентьєв О. М.) та багато інших науковців. Мета курсової роботи. Мета роботи - змоделювати професійні якості тренера із художньої гімнастики, що потрібні для досягнення високого рівня спортивних результатів, спираючись на практику провідних тренерів України. Відповідно до поставленої мети, необхідно виконати такі завдання: - визначити сутність і структура професійної діяльності тренера; - сформувати модель професійної діяльності тренера з обраного виду спорту; - проаналізувати процес ранньої спеціалізації та обґрунтувати вік занять художньою гімнастикою; - змоделювати професійну діяльність тренера з художньої гімнастики. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження виступає є процеси що виникають під час удосконалення гнучкості спортсменів.