0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана» (ID:128152)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………… ……………………..3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ВИГОТОВЛЕННЯ 6 1.1. Характеристика хутрово-хутряного напівфабрикату для виготовлення верхніх виробів 6 1.2. Формування споживчих властивостей хутряних виробів у процесі кушнірського та пошив очного виробництва 8 1.3. Класифікація асортименту готових хутряних виробів…… …13 1.4. Принципи сортування хутряних виробів…… ….17 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ НА МАТЕРІАЛАХ МАГАЗИНУ «ТОСКАНА» 19 2.1. Товарознавча характеристика асортименту верхнього хутряного одягу на матеріалах магазину «Тоскана» 19 2.2. Балова оцінка якоті зразків хутряних виробів 25 ВИСНОВКИ… ………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……… ……………29 ДОДАТКИ ……… ……………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Товари, як відомо, характеризуються сукупністю споживчих властивостей, які обумовлюють здатність цих виробів задовольняти потреби певної статево-віковою групи людей або категорії споживачів у захисті організму від несприятливих впливів зовнішнього фізичного середовища і естетичні запити, що випливають з особливостей соціального середовища, в якій відбувається життєдіяльність людини. Хутряні вироби завдяки своїм властивостям задовольняють одночасно і матеріальні, і естетичні потреби. Вагомість естетичних властивостей виробів буде різною в залежності від характеру соціального середовища, в якій використовують ці вироби. Властивості виробів повинні зберігатися протягом певного часу їх експлуатації, тому особливо важливою властивістю є надійність. Задоволення потреб у хутряних виробах можна розглядати в таких системах: «людина - виріб - кліматичне середовище», «людина - виріб - соціальне середовище». Основними вимогами, які повинні задовольнятися в першій системі, є антропометричні і фізіологічні - відповідність виробу розмірам і формі тіла споживачів, їх фізіологічним особливостям. Найбільш важливими показниками є розміри і зростання виробів, відповідність розмірно - ростовочного асортименту попиту, правильність конструкцій виробів, їх маса еластичність. У системі «людина - виріб - кліматичне середовище» основними є гігієнічні вимоги, зокрема вимоги до теплозахисних і вологозахисним властивостями виробів. Хутряні вироби повинні проектуватися, виготовлятися і поставлятися торговельним організаціям з урахуванням природно-географічних чинників - фізичних факторів повітряної і предметного середовища, що залежать від кліматичних умов (температура, вологість і швидкість руху повітря, інтенсивність сонячної радіації, характер та інтенсивність опадів), типу кліматичної середовища . На жаль стандартами передбачається виготовлення тільки «усереднених» виробів, які виявляються в одних умовах недостатньо теплозахисними, а в інших - надмірно «теплими». Не завжди достатні і вологозахисні властивості виробів. У процесі взаємодії із зовнішнім середовищем людина здійснює різноманітну життєдіяльність - працює, відпочиває, подорожує, займається спортом, відзначає урочисті події. Хутряні вироби поряд з іншими предметами одягу беруть участь у функціональних процесах життєдіяльності людини, здійснюваних у різних умовах соціального середовища, яка має вирішальний вплив на формування естетичного ідеалу. Таким чином, в системі «людина - виріб - соціальне середовище» основними будуть естетичні вимоги, залежать від функціональної діяльності людини (цільового призначення виробу) і особливостей соціального середовища. Актуальність теми дослідження. Так як ми живемо в регіоні зі складними кліматичними умовами, де зима триває майже 9 місяців і хутряні вироби користуються найбільшим попитом то ми повинні знати більше про хутро. Метою курсової роботи є аналіз асортименту, конкурентоспроможності і якості пушно-хутряних по магазину «ТОСКАНА». Об’єкт дослідження: сучасний асортимент хутряного одягу. Предмет дослідження: товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана» Завдання роботи. Для вирішення поставленої мети в роботі розглянуті наступні завдання: 1. Вивчення споживчих властивостей пушно-хутряних, що впливають на споживчі властивості; 2. Вивчення асортименту пушно-хутряних його класифікацію і характеристику, а також реалізованої магазином «ТОСКАНА» на підставі проведеного аналізу; 3. Аналіз споживчих властивостей пушно-хутряних, що реалізовується магазином «ТОСКАНА» 4. Зробити висновки і внести пропозиції на підставі проведеної роботи. 1. Фактори, що формують якість і асортимент пушно - хутряних виробів. 1.1 Фактори, що формують якість Якість товару є одним із його основних характеристик, що надають вирішальний вплив на створення споживчих переваг і формування конкурентноздатності. Це обумовлено сутністю категорії якості. Якість - сукупність характеристик об’єкта, що відносяться до його здатності задовольняти встановлені і пропоновані потреби. Зазвичай потреби виражаються через певні характеристики на основі встановлених критеріїв, які формулюються у вигляді вимог до якості. Вимоги до якості - вираження певних потреб або їхній переклад у набір кількісно або якісно встановлених вимог до характеристик об’єкта, щоб дати можливість їх реалізації і перевірки. Показник якості - кількісне і якісне вираження властивостей продукції (або товару). Кожен показник має найменування і значення. До факторів, що впливає на якість товарів, відносять чинники, що формують якість, фактори, що сприяють збереженню якості і фактори, які сприяють поліпшенню якості. Фактори, що формують якість включають в себе: • Якість вихідної сировини; • Якість проектування; • Якість виготовлення.