Зразок роботи
ВСТУП
Товари, як відомо, характеризуються сукупністю споживчих властивостей, які обумовлюють здатність цих виробів задовольняти потреби певної статево-віковою групи людей або категорії споживачів у захисті організму від несприятливих впливів зовнішнього фізичного середовища і естетичні запити, що випливають з особливостей соціального середовища, в якій відбувається життєдіяльність людини.
Хутряні вироби завдяки своїм властивостям задовольняють одночасно і матеріальні, і естетичні потреби. Вагомість естетичних властивостей виробів буде різною в залежності від характеру соціального середовища, в якій використовують ці вироби.
Властивості виробів повинні зберігатися протягом певного часу їх експлуатації, тому особливо важливою властивістю є надійність.
Задоволення потреб у хутряних виробах можна розглядати в таких системах: «людина - виріб - кліматичне середовище», «людина - виріб - соціальне середовище».
Основними вимогами, які повинні задовольнятися в першій системі, є антропометричні і фізіологічні - відповідність виробу розмірам і формі тіла споживачів, їх фізіологічним особливостям. Найбільш важливими показниками є розміри і зростання виробів, відповідність розмірно - ростовочного асортименту попиту, правильність конструкцій виробів, їх маса еластичність.
У системі «людина - виріб - кліматичне середовище» основними є гігієнічні вимоги, зокрема вимоги до теплозахисних і вологозахисним властивостями виробів. Хутряні вироби повинні проектуватися, виготовлятися і поставлятися торговельним організаціям з урахуванням природно-географічних чинників - фізичних факторів повітряної і предметного середовища, що залежать від кліматичних умов (температура, вологість і швидкість руху повітря, інтенсивність сонячної радіації, характер та інтенсивність опадів), типу кліматичної середовища .
На жаль стандартами передбачається виготовлення тільки «усереднених» виробів, які виявляються в одних умовах недостатньо теплозахисними, а в інших - надмірно «теплими». Не завжди достатні і вологозахисні властивості виробів.
У процесі взаємодії із зовнішнім середовищем людина здійснює різноманітну життєдіяльність - працює, відпочиває, подорожує, займається спортом, відзначає урочисті події. Хутряні вироби поряд з іншими предметами одягу беруть участь у функціональних процесах життєдіяльності людини, здійснюваних у різних умовах соціального середовища, яка має вирішальний вплив на формування естетичного ідеалу. Таким чином, в системі «людина - виріб - соціальне середовище» основними будуть естетичні вимоги, залежать від функціональної діяльності людини (цільового призначення виробу) і особливостей соціального середовища.
Актуальність теми дослідження. Так як ми живемо в регіоні зі складними кліматичними умовами, де зима триває майже 9 місяців і хутряні вироби користуються найбільшим попитом то ми повинні знати більше про хутро.
Метою курсової роботи є аналіз асортименту, конкурентоспроможності і якості пушно-хутряних по магазину «ТОСКАНА».
Об’єкт дослідження: сучасний асортимент хутряного одягу.
Предмет дослідження: товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана»
Завдання роботи. Для вирішення поставленої мети в роботі розглянуті наступні завдання:
1. Вивчення споживчих властивостей пушно-хутряних, що впливають на споживчі властивості;
2. Вивчення асортименту пушно-хутряних його класифікацію і характеристику, а також реалізованої магазином «ТОСКАНА» на підставі проведеного аналізу;
3. Аналіз споживчих властивостей пушно-хутряних, що реалізовується магазином «ТОСКАНА»
4. Зробити висновки і внести пропозиції на підставі проведеної роботи.
1. Фактори, що формують якість і асортимент
пушно - хутряних виробів.
1.1 Фактори, що формують якість
Якість товару є одним із його основних характеристик, що надають вирішальний вплив на створення споживчих переваг і формування конкурентноздатності. Це обумовлено сутністю категорії якості.
Якість - сукупність характеристик об’єкта, що відносяться до його здатності задовольняти встановлені і пропоновані потреби. Зазвичай потреби виражаються через певні характеристики на основі встановлених критеріїв, які формулюються у вигляді вимог до якості.
Вимоги до якості - вираження певних потреб або їхній переклад у набір кількісно або якісно встановлених вимог до характеристик об’єкта, щоб дати можливість їх реалізації і перевірки.
Показник якості - кількісне і якісне вираження властивостей продукції (або товару). Кожен показник має найменування і значення.
До факторів, що впливає на якість товарів, відносять чинники, що формують якість, фактори, що сприяють збереженню якості і фактори, які сприяють поліпшенню якості.
Фактори, що формують якість включають в себе:
• Якість вихідної сировини;
• Якість проектування;
• Якість виготовлення.