0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження туристичного ринку Польщі (ID:158244)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 15
Рік виконання: 2015
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Дослідження споживачів товару сьогодні й на майбутнє 2. Визначення потенційних і безпосередніх споживачів 3. Дослідження наявність конкурентів сьогодні й у майбутньому 4. Визначення найсильніших конкурентів на ринку 5. Виявлення агресивно налаштованих конкурентів і шляхи протидії їм 6. Пошук власної ніші 7. Дослідження макросередовища і визначення його впливу на діяльність підприємства Висновок Список використаної літератури ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасні ринкові умови, які характеризуються зростанням конкурентної боротьби на вітчизняному та міжнародних туристичних ринках, підвищенням рівня впливу глобалізаційних процесів, загостренням ринкової невизначеності, підвищенням вимог споживачів до підприємств туристичної сфери, наявністю значних змін у засобах та технологіях просування туристичних продуктів та послуг, методології впливу на туристів-споживачів, унеможливлюють використання туристичними підприємствами застарілих, напрацьованих роками типових механізмів стратегічного планування маркетингової діяльності, а вимагають їх удосконалення, а також сприяють формуванню та впровадженню новітніх стратегічних підходів до здійснення їх діяльності та розробці адаптованої до змін навколишнього середовища парадигми маркетингу. Вітчизняні суб’єкти господарювання туристичної галузі активно здійснюють пошук ефективних методів маркетингового дослідження, намагаються знайти вирішення таких проблемних аспектів, як встановлення успішних бізнес- та маркетингових цілей, проведення результативного стратегічного аналізу, розробка маркетингових стратегій та їх реалізація. Проте, на жаль, у більшості туристичних підприємств вирішення даних проблем ґрунтується лише на науково необґрунтованій та інтуїтивній основі. Саме для успішної туристичної фірми сьогодні важливо проводити ґрунтовні маркетингові дослідження для успішного впровадження нового туристичного продукту на зарубіжні туристичні ринки. Метою нашої роботи є проведення маркетингового дослідження туристичного ринку Польщі з метою просування послуги сільського зеленого туризму. Встановлення соціально - психологічних особливостей споживачів послуг сільського зеленого туризму дозволить туристичній фірмі розробити найбільш ефективну політику формування обраного нами туристичного продукту та його просування на ринок Польщі.