0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз туристського потенціалу та готельної бази Італії (на прикладі готелю Castello del Nero & Spa) (ID:185394)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ІТАЛІЮ 1.1. Географічна, кліматична та демографічна характеристика країни 1.1.1. Географічна характеристика Італії 1.1.2. Кліматична характеристика Італії 1.1.3. Демографічна характеристика Італії 1.2. Економіко-соціальні та культурні особливості Італії 1.2.1.Економіко-соціальні особливості Італії 1.2.2. Культурні особливості Італії 1.3.Візові та митні правила в'їзду до Італії РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В ІТАЛІЇ 2.1. Історія формування туризму в Італії 2.2. Характеристика внутрішнього і міжнародного туризму в Італії 2.3. Рекреаційно-туристична база Італії 2.3.1. Пляжний відпочинок в Італії РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОЇ БАЗИ НА ПРИКЛАДІ CASTELLO DEL NERO HOTEL & SPA 3.1. Характеристика місцевості м. Флоренція і туристичний маршрут 3.2. Сервісна база та оснащення номерів готелю Castello del Nero Hotel & Spa 3.3. Визначення сильних та слабких сторін готелю на основі аналізу відгуків відвідувачів ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для оцінки переваг і недоліків Castello del Nero використовувались відгуки користувачів онлайн-сервісів бронювання номерів у готелях, а саме таких ресурсів як Booking.com [25] та Hotels.com[26]. Саме із об’єктивних думок відвідувачів готелю, які склалися на основі їх враження від проживання у ньому можна побачити чи подобається готель відвідувачам. Перший сайт, який ми розглянемо – це Booking.com. На багатьох інформаційних джерелах можна побачити, що персонал готелю дуже слідкує за чистотою. Користувач “Ken” з Гонконгу стверджує, що дійсно в номерах дуже чисто і персонал готелю слідкує за цим. На офіційному сайті готелю зазначено, що кімнати дуже просторі та комфортабельні. Користувач із США “Jon” зазначив, що кімнати маленькі і не дуже комфортабельні, але знову ж таки і цьому туристу сподобалось, що в номерах чисто. Тобто бачимо, що інформація не повністю збігається. Користувач “Dorothy” з Португалії пише, що персонал дуже привітний, ввічливий, дружній. Користувач з Португалії “Hnin” дуже задоволений розташуванням готелю, чистотою, привітним персоналом. На сайті Hotels.com бачимо багато позитивних відгуків. Гість з Китаю “Man” пише, що йому сподобався готель, бо він сам по собі гарний, із зручним розташуванням, у номерах чисто.