0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання природно-ресурсного потенціалу для підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту регіону на прикладі Одеської області (ID:714581)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 16
Рік виконання: 2022
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ……………… 1.1 Поняття та компонентний склад туристичного продукту….. 1.2 Фактори, що впливають на конкурентоспроможність туристичного продукту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.3 Методичні підходи до дослідження конкурентоспроможності туристичного продукту та напрямків його удосконалення. . . . РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ НАЯВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ОДЕСЬКОГО РЕГІОНУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ МІСЦЕВОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 Природні ресурси Одещини як передумови формування туристичного продукту регіону. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.2 Статистика відвідуваності Одеського регіону в умовах пандемії COVID-19. . . . . . . . . . 2.3 Основні показники та стан наявної туристичної інфраструктури регіону. . . . . . . . . . . . . . . РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ . . . . . . . . . 3.1 Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту на основі використання природно-рекреаційних ресурсів . . . . . . . . . . 3.2 Підвищення ефективності збуду туристичного продукту шляхом проведення рекламної діяльності . . . . . . . . . . . . . .
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Серед низки критеріїв ефективності регіонального управління об’єктом, що діє в ринковому середовищі, приоритетну роль відіграє його конкурентоспроможність. Необхідність підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту в Україні регулюється переліком нормативно-правових документів, основна мета яких є створення національного туристичного продукту, який зможе закріпитися та конкурувати на міжнародному ринку послуг. Завданнями такого продукту є задоволення туристичних потреб серед населення країни та забезпечення сталого розвитку регіону. На даний момент теоретична основа та загальні поняття туристичного продукту описані в роботах багатьох українських та зарубіжних науковців, таких як Ю. Алексєєва , В. Безуглий, І. Валентюк, Л. Давиденко, М. Долішній, С. Злупка, В. Федорченко. В офіційних джерелах поняттю «туристичний продукт» дають наступні визначення: 1. Згідно Закону України «Про туризм»,: «туристичний продукт – це попередньо розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше ніж дві такі послуги, що реалізується або пропонується для реалізації за визначеною ціною, до складу якого входять послуги перевезення, послуги розміщення та інші туристичні послуги, не пов'язані з перевезенням і розміщенням (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо)» [1]. На разі це визначення потребує внесення певних змін, які будуть внесені у нову редакцію закону. 2. Згідно з визначенням UNWTO, туристичний продукт — це «поєднання матеріальних і нематеріальних елементів, таких як природні, культурні та створені людиною ресурси, визначні пам’ятки, об’єкти, послуги та діяльність навколо певного центру інтересів, який становить основу маркетингу дестинації». змішує та створює загальне враження відвідувача, включаючи емоційні аспекти для потенційних клієнтів. Туристичний продукт оцінюється та продається через канали збуту, і він має життєвий цикл» [2].