0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Каталоги туроператора як основний носій інформації для просування туристичного продукту (ID:9673)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 34
Рік виконання: 2011
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. Що таке інформація, її види та потреби 1.1 Значення інформації для роботи туроператора 1.2 Види інформації та інформаційне забезпечення 1.3 Реклама як носій інформації РОЗДІЛ 2. Туроператор як виробник каталога для споживачів 2.1 Рекламна інформація в каталогах 2.2 Основна інформація 2.3 Додаткова інформація Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову