0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант № 58, Державний фінансовий контроль, №1363 (ID:13968)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 32
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
9. Організація ревізійного процесу 16. Методика проведення ревізії касових операцій Задача №1 При проведенні інвентаризації головної каси підприємства було встановлено наступне В касовому звіті матеріально-відповідальною особою вказані останні номери касових ордерів прибутковий касовий ордер № 115 на суму 468 грн.: видатковий касовий ордер №214 на суму 85 грн Касиром Плахутою В. В. пред’явлено наявних у касі грошей на суму 1725 грн. платіжну відомість на виплату матеріальної допомоги № 35 на суму 1600 грн. за якою виплачено 350 грн. розписку завідуючого виробництвом Петренка В. М. від 6.05. поточного року про одержання в борг із каси 750 грн. терміном до 6.06 поточного року. У сейфі каси виявлено готівку в сумі 2750 грн., що належить профспілковій організації підприємства, за поясненнями касира. За обліковими даними залишок грошових коштів на момент інвентаризації становить 2575 грн Встановити чи має місце порушення. Зробити запис до відповідного розділу акта ревізії. При необхідності застосувати штрафні санкції Задача №2 За звітний місяць поточного року на підприємстві виконано наступні касові операції: 1. 01.10 – надійшли кошти в касу за реалізовані товари – 4800,00 грн 2. 01.10 – видано під звіт кошти на господарські потреби в сумі 320,00 грн 3. 02.10 – здано в банк готівку – 4000,00 грн 4. 03.10 – отримано передоплату від покупців за товари в сумі – 4500,00 грн 5. 03.10 – надійшла в касу оплата за путівки в сумі – 1800,00 грн 6. 03 10 – надійшли кошти з банку на виплату заробітної плати в сумі 28000 грн 7. 03.10 – оплачено постачальнику МП "Мрія" за поставлені матеріали в сумі – 3500 грн 8. 03.10 – здано в банк готівку в сумі – 3020,00 грн 9. 05.10 – виплачено заробітну плату працівникам в сумі 20000,00 грн 10. 08.10 – повернуто підзвітною особою невикористані кошти видані на господарські потреби 01.10. – 320,00 грн 11. 09.10 – оплачено комунальні послуги підприємства – 8480,00 грн Встановлений ліміт каси становить – 100 грн Виконати необхідні бухгалтерські проведення, проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси та застосувати при необхідності штрафні санкції. Скласти відповідний розділ акта ревізії Задача №25 Підприємство "Януська" придбало основні засоби виробничого призначення на суму 15 000 грн. в т.ч ПДВ. Витрати по доставці основних засобів склали 1000 грн. (в тому числі ПДВ), доставка здійснювалась транспортом постачальника; витрати по монтажу – 800 грн. Основні засоби введені в експлуатацію і поставлені на баланс підприємства В обліку зa даними операціями були зроблені наступні записи: Таблиця 2 Журнал господарських операцій Зміст операції Д-т К-т Сума грн Придбано основні засоби 15 631 15 Нараховано суму ПДВ 644 631 3 Списані витрати по доставці 23 631 Списано суму витрат на монтаж основних засобів 23 201,661 Основні засоби поставлені на баланс підприємства 10 15 15 Встановити, чи мало місце порушення і в чому воно полягає. При необхідності зробити вірні бухгалтерські записи Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову