0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Імідж як фактор конкурентоспроможності готельного підприємства (ID:292549)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП..............................................................................................................................5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.............................................................................................................8 1.1 . Поняття іміджу, його завдання, функції і структура................8 1.2. Особливості формування іміджу готельного підприємства...........12 1.3. Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування готельних підприємств.................................................................................................15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ІМІДЖУ ГОТЕЛЮ «УКРАЇНА» ТА ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.....................................................................................22 2.1 . Загальна характеристика готелю «Україна».....................................................22 2.2. Аналіз виконання експлуатаційної програми та фінансових результатів....27 2.3. Стратегія та тактика побудови іміджу підприємства......................................29 2.4. Аналіз існуючого іміджу готелю «Україна»........................................................33 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ.............................................................................36 3.1. Сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу.................................................36 3.2. Шляхи покращення іміджу та конкурентоспроможності готелю «Україна»..........................................................................................................................37 ВИСНОВКИ.......................................................................................................................41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................................43 ДОДАТКИ.........................................................................................................................45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову