0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінська оцінка ефективності впровадження синтетичних засобів ринкових комунікацій підприємством. (ID:72150)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 113
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1 СИСТЕМА РИНКОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА: ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 1.1. Визначення системи ринкових комунікацій та її структури 1.2. Сутність ринкової політики комунікацій 1.3. Характеристика синтетичних засобів ринкових комунікацій Розділ 2 АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КАМіс»ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РИНКОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 2.1. Загальна характеристика та техніко-економічні результати господарської діяльності ТОВ «КАМіс» 2.2. Аналіз ринкової діяльності підприємства ТОВ «КАМіс» та визначення конкурентних переваг 2.3. Засоби ринкових комунікацій в ринковій діяльності ТОВ «КАМіс» Розділ 3 УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ СИНТЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ РИНКОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КАМіс» 3.1. Шляхи удосконалення комунікаційних можливостей ТОВ «КАМіс» за рахунок синтетичних засобів ринкових комунікацій 3.2. Аналіз ефективності впровадження синтетичних засобів ринкових комунікацій на прикладі ТОВ «КАМіс» ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову