0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління конкурентними перевагами підприємства (ID:239888)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 92
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………...6 1.1 Поняття конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства…………………………………………………………………………6 1.2 Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства………...14 1.3 Управління конкурентними перевагами підприємства………………22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ «SPORTMARKET»…………………………………………………………………30 2.1 Загальна характеристика «Sportmarket»……………………………….30 2.2 Аналіз зовнішнього конкурентного середовища……………………….42 2.3 Аналіз конкурентних переваг послуг магазину………………………49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАГАЗИНУ «SPORTMARKET»………………………………………………….60 3.1. Аналіз основних методів, що застосовуються магазином для просування………………………………………………………………………….60 3.2 Порівняння показників економічної ефективності методів управління конкурентними перевагами………………………………………………………..66 3.3. Пропозиції щодо управління конкурентними перевагами інтернет-магазину……………………………………………………………………………..69 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………...86 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах посилення інтеграційних процесів України в європейське і світове економічне співтовариство набуває актуальності підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Ефективність їх виробничої та господарської діяльності і зміцнення позицій на ринку зумовлені конкурентоспроможністю продукції. Для здійснення управління конкурентоспроможністю продукції виникає необхідність дослідження її сутності, показників та закономірностей формування, а також аналізу всієї системи факторів, їх взаємозв’язку і взаємодії між собою. Конкуренція є одним із найважливіших інструментів як розвитку, так й закінчення життєвого циклу діяльності підприємств, сучасної ринкової економіки. Не можна не погодитися з К.О. Васьковською [7, с.165], яка зазначає, що для того, щоб гідно представляти та реалізовувати власну продукцію та бути лідером на ринку, вітчизняному підприємству необхідно мати високих рівень конкурентоспроможності своєї продукції та підприємства в цілому. Тобто, можна зазначити, що конкурентоспроможність будь-якого підприємства – це результат його переваг над іншими підприємствами, що виступають в ролі його конкурентів, тому, для підвищення рівня власної конкурентоспроможності підприємству необхідно вирішити ряд поставлених стратегічних завдань, що призведуть до підвищення ефективності всіх видів його діяльності. Дослідження показують, що категорія «конкурентоспроможність» в дослідженнях як українських, так й іноземних вчених трактується по-різному та є широким поняттям, яке не має єдиного