Готові роботи
АНАЛІЗ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

АНАЛІЗ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ (ID:3133)

ПредметБанківська справа
Тип роботи курсова
Рік виконання 2008
Кількість сторінок 54
Зміст ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ Розділ 2. АНАЛІЗ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 2.1 Аналіз розрахунково-касового обслуговування клієнтів 2.2 Аналіз операцій з банківськими платіжними картками 2.3 Аналіз нетрадиційних банківських послуг Розділ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ВИСНОВКИ За даними центру CASE-Україна, у структурі доданої вартості ВВП на послуги припадає 50%, з них на долю банківських послуг припадає 12%. Це може означати, що половину прибутку, виробленого українською економікою, приносить саме ця сфера через високу рентабельність. У 2006 році виробництво послуг в Україні порівняно з 2004 роком збільшилося на 31,2% (за даними Держкомстату), з них банківських послуг на 41,3%. Під впливом посилення міжбанківської конкуренції на банківському ринку України проявляється тенденція до розширення продуктового ряду послуг. Адже кожен банк не залишається байдужим до можливості збільшення власних прибутків, мобілізації додаткових ресурсів та розширення бази клієнтів банку, підвищення власного рейтингу на ринку. Саме тому сучасні банкіри вибирають політику розширення продуктового ряду банківських послуг. Підвищити ефективність управління банком можна, впливаючи на попит і пропозицію на банківські послуги. Стимулюючи попит і видозмінюючи пропозицію банківських послуг, банки зможуть підтримувати на постійно високому рівні свою рентабельність. На наш погляд, розширення спектру банківських послуг може здійснюватися як на основі модифікації послуг, які вже надаються банками населенню, так і шляхом упровадження нових їх видів. Зокрема, з метою підвищення привабливості розміщення вільних грошових коштів приватних клієнтів можуть коректуватися умови раніше діючих внесків, передбачатися введення додаткових механізмів збільшення зацікавленості вкладників, регулюючих розмір процентної ставки, умови розміщення внеску, можливість капіталізації відсотків, пролонгацію внеску, умови дострокового отримання окремих внесків або їх частини без втрати прибутковості. Модифікація банківських послуг може здійснюватися також шляхом надання їх на новій технологічній основі: з використанням систем видаленого доступу - Інтернету, засобів мобільного зв'язку - послуга SMS-банкінг, через банкомати - надання пластикових карт, інфокіоски - здійснення комунальних і інших платежів з використанням пластикових карт в автоматизованому і on-line режимі у супермаркетах. Зокрема, перевагою інфокіосків є їх сучасні функціональні можливості: погашення кредиту, поповнення рахунку, оплата різних банківських послуг, надання інформації клієнтам про стан рахунку, курси валют, послуги банку, система голосового супроводу і рекламна інформація про банк. Упровадження нових послуг в області електронного банкінгу, послуг з управління грошовою готівкою спроможних клієнтів з урахуванням їх індивідуальних потреб. На основі проведеного дослідження автором може бути запропоновано цікава новація, яка дозволить збільшити ефективність надання банківських послуг з одночасним зменшенням їх собівартості. Таким нововведенням може стати створення фінансового супермаркету. На думку автора, в крупних містах на основі високотехнологічних офісів доцільна організація фінансових супермаркетів за допомогою альянсу банків, страхових компаній і фінансово-промислових груп. В такому супермаркеті клієнту буде запропонований максимально можливий на сьогодні набір послуг як в банківському обслуговуванні, так і у фінансовому консалтингу і страхуванні. Таким чином, клієнт фінансового супермаркету отримає доступ до комплексу фінансових послуг в одному місці і затрачатиме на це мінімальний час, не вдаючись до послуг додаткових служб. СПИСОК ВИКОРИСТАНІИХ ДЖЕРЕЛ
Ціна(грн.) 75

Замовлення

Замовлення

Хочу такой виджет