0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

STEAM-проект "Харків на долоні" (ID:890127)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 8
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Доповідь вкомплекті з презентацією Зміст: Вступ Аналіз останніх досліджень і публікацій Виклад основного матеріалу Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Успішні практики впровадження елементів STEM-освіти у базову школу й включення до STEM-дисциплін художніх предметів (STEAM) сприяли підвищенню зацікавленості науковців, практикуючих учителів, педагогів щодо реалізації ідеї STEАM-навчання в аспекті розвитку видатних природних здібностей учнів. Разом із тим, практичні питання щодо реалізації STEAM-освіти у початковій школі залишаються недостатньо вивченими. Метою статті є висвітлення практичних питань реалізації STEAM-освіти у школі. STEАM-освіта – це комплексний міждисциплінарний підхід (інтегроване навчання відповідно до певних тем, реально існуючих проблем), який поєднує в собі природні науки з технологіями, інженерією і математикою із проекцією на життя, де всі предмети взаємопов'язані й інтегровані в єдине ціле [8]. Проект як засіб реалізації STEAM-освіти у школі дозволяє органічно інтегрувати знання дітей з різних дисциплін під час розв’язання реальних проблем, обумовлює їх практичне використання, генерує при цьому нові ідеї, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні, соціальні [1; 6]. Як приклад, розглянемо STEAM-проект «Харків на долоні», який пов’язано із вивченням школярами карти міста Харкова, історії міста, розрахунку оптимального маршруту подорожі, віртуальних Інтернет-сервісів для відвідування цікавих місцин на уроках природничо-математичного циклу.