0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Ефективність управління потенціалом організації 2. Маркетинговий потенціал організації 3. Методика аналізу інвестиційного потенціалу організації (ID:823741)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 17
Рік виконання: 2023
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Ефективність управління потенціалом організації 4 2. Маркетинговий потенціал організації 10 3. Методика аналізу інвестиційного потенціалу організації 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Список використаної літератури 1. Бланк, І.А. Основи інвестиційного менеджменту. – СПб.: Ніка-Центр, 2017. – 540 с. 2. Вовк М.В., Кіндрат О.В., І.Б. Франчук Технологія управління економічним потенціалом підприємства // Науковий вісник ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького. Серія: Економічні науки, 2019, т 21, № 93 С. 3-7. 3. Герасимчук В.Г. Діагностика системи управління підприємством: навч. посібник / В.Г. Герасимчук — К.:ІСДО, 1995. — 120 с. 4. Голдобіна А.А. Роль аналізу інвестиційної привабливості організації в інвестиційних процесах // Науковий електронний журнал «Академічна Публіцистика». № 11-6. 2020. С. 145-160. 5. Григор’єва Л.В. Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості: монографія. За заг. ред. Н. Б. Кирич; Хмельницький національний університет, Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Академія соціального управління. Хмельницький. Т.: Терно-граф, 2011. 344 с. 6. Доценко І. Модель оцінки інвестиційної привабливості підприємства / І. Доценко, Л. Матвійчук // Modeling the development of the economic systems. – 2021. – № 2. – P. 6-11. 7. Дудчик О.Ю., Костенко Т.А., Стоколюк В.В. Оцінка інвестиційного потенціалу підприємств машинобудівної галузі України // Збірник наукових праць ДонНАБА № 1. 2020 (19). С. 147-149. 8. Зеленська М.О. Ефективність управління потенціалом підприємства // Економiка та держава. № 9. 2020. С. 80-82. 9. Коротченко Д.О., Беззубко Б. І. Теоретичні засади формування системи управління потенціалом підприємства // Збірник наукових праць Донбаської національної академії будівництва і архітектури. №1. 2020. С. 28-35. 10. Круш П.В. Методологічні підходи до розкриття сутності категорії "потенціал підприємства" // П.В.Круш, М.О. Зеленська/ Теорії мікро-макроекономіки: збірник наукових праць. — Київ, 2009. — С. 12—18. 11. Ларка Л.С. Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору / Л. С. Ларка, Н. М. Донець, М. О. Сіренко // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків: НТУ «ХПІ». – 2013. № 20 (993) С. 159 – 163. 12. Поліщук І.І., Коновал В.В., Середницька Л.П. Маркетинговий потенціал: стратегічні орієнтири розвитку: Монографія. Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. – 284 с. 13. Поліщук І.І. Оцінка ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства // http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit21-02-021. 14. Пупенцова С.В., Тітов А.Б., Лівінцова М.Г. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства в умовах невизначеності і ризику // Вісник НАН України. № 1, том 2, 2020. С. 20-29. 15. Ралик Д.В. Напрями оцінки маркетингового потенціалу організації // ECONOMICS / «Colloquium-journal» # 13 (37), 2019. с. 164-167. 16. Романовська Є.В. Підхід до аналізу маркетингового потенціалу сучасного підприємства//Економічний журнал. №5. 2020. С. 638-642. 17. Соболь С.М. Менеджмент: навч. метод. посібник для самост. Вивчення дисципліни / С.М. Соболь, В. М. Багацький; Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2005. — 226 с. 18. Товкайло А.К., Ларка Л.С. Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я: тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. Харків : НТУ "ХПІ", 2019. С. 376.
Інші роботи з даної категорії: