0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ссавці на території України (ID:281414)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Біологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. САВЦІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА 1.1. Клас ссавці. Особливості будови………………………………….....................6 1.2. Прогресивні прстосування ссавців……………...……………………………...9 1.3. Розмноження та розвиток……….……………………………………………..12 РОЗДІЛ 2. РІЗНОМАНІТНСТЬ ССАВЦІВ ТА ЇХНІ ПРИСТОСУВАННЯ ДО РІЗНИХ СЕРЕДОВИЩ ІСНУВАННЯ 2.1. Ряд Копитні……………………………………………………………………..14 2.1.1. Козуля…………………………………………………………………………15 2.2. Ряд Зайцеподібні………………………………………………………………..19 2.2.1. Заєць біляк…………………………………………………………………….20 2.2.2. Кріль домашній……………………………………………………………….22 2.2.3. Характеристика зайця і кроля. Спільні і відмінні риси……………………..22 2.3. Ряд Гризуни……………………………………………………………………….23 2.3.1. Білка…………………………………………………………………………...24 2.4. Ряд Хижі…………………………………………………………………………..26 2.4.1. Рись…………………………………………………………………………...…27 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ССАВЦІВ, ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ ...32 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………...35 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Коли після важкої праці виїжджаєш на лоно природи і спостерігаєш, як усе живе жадібно підставляє себе під сонячне проміння, купається у ньому, коли дивиться на квітучі луки або обережно підступаєш до таємничого болота, слухаєш пташиний спів у лісі чи стоїш біля джерела-животоку, заворожений його невтомною роботою, - тоді особливо виразно відчуваєш, яка прекрасна Полтавська земля наша, кожен її куточок. Рідний край. Що може бути дорожчим для людини? Кожного разу нас охоплює щире і радісне відчуття духовного та морального задоволення від спілкування з дивовижним і прекрасним світом природи, що оточує нас. Бо вона звеличує душу людини, збагачує її духовну культуру, виховує в ній доброту та порядність, викликає відчуття гордості за рідний край. Видатний педагог В.О.Сухомлинський у своїй книзі “Серце віддаю дітям” відмічав, що природа є одним з найбільш благодатних джерел у вихованні дитини. “Природа стає могутнім джерелом виховання лише тоді, коли людина пізнає її, проникає думкою у причинно-наслідкові зв'язки...”. Але не варто забувати , що до природи належать і тварини, а також і людина. Метою роботи було систематизувати матеріал про тварин, їхні особливості, поведінку, а також їхнє значення в житті людини. Актуальність дослідження. Тваринний світ — одна з основних складових частин природного середовища і природних багатств нашої країни. Ссавці, або звірі, становлять велику й різноманітну групу серед тваринного світу нашої країни. Вони живуть скрізь, де є для них їжа та сприятливі умови життя: у лісах, на луках, гірських масивах, у морях, на узбережжях водойм, у сільськогосподарських угіддях, у садах і парках, житлових і господарських будівлях. Склад диких звірів у природному середовищі, не зважаючи на іноді здавалося б однакові умови життя, неоднаковий. Він залежить від багатьох екологічних умов: особливостей деревостану, наявності чагарникових заростей, трав'янистого покриву, температурних умов, вологості повітря, висоти снігового покриву, складу ґрунту тощо. Для її реалізації були поставлені конкретні завдання, а саме: – вивчити зовнішню і внутрішню будову; – дізнатися чим відрізняється один ряд від іншого; – зрозуміти навіщо їх потрібно захищати; – зрозуміти наскільки вони потрібні і корисні нам. Об’єкт дослідження – наукові праці та статті. Предмет дослідження – світ ссавців, їхній спосіб життя, поведінка, їхнє значення. Методи роботи – аналіз наукових праць та статей, відбір найцікавішої інформації для зв’язної розповіді про особливості Класу Ссавці Апробація роботи була здійснена на уроках біології.