0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Військовослужбовець як суб’єкт і об’єкт виховання (ID:889312)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Військова справа
Сторінок: 19
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………….……………………………............3 РОЗДІЛ 1. ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЕЦЬ ЯК СУБ’ЄКТ ВИХОВАННЯ…5 1.1. Місце військовослужбовця у вихованні та серед суб’єктів виховання......5 1.2. Взаємодія між суб’єктами виховання і вплив її на об’єкт виховання…….8 РОЗДІЛ 2. ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЕЦЬ ЯК ОБ’ЄКТ ВИХОВАННЯ....10 2.1. Загальні положення про військовослужбовця як об’єкта виховання……10 2.2. Перспективні та дієві способи виховання військовослужбовця та сприйняття ним виховання…….………………………………………………..13 ВИСНОВКИ…...…………………………………..……………………….........17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ……………...18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Будь-який процес має своїх суб’єктів та об’єктів. Так само відносини, в які вступають військовослужбовці, будуються за рахунок суб’єкта та об’єкта. У відносинах виховання, в яких беруть участь військовослужбовці, вони виступають центральною фігурою цих відносин, а виховання, в свою чергу, спрямоване на них. З метою розкриття теми спочатку потрібно надати дефініцію основним поняттям, зокрема поняттю «виховання». Український педагогічний словник визначає виховання як процес цілеспрямованого, систематичного формування особистості, зумовлений законами суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів. У широкому розумінні виховання – це вся сума впливів на психіку людини, спрямованих на підготовку її до активної участі у виробничому, громадському й культурному житті суспільства. Сюди входить як спеціально організований вплив виховних закладів, так і соціально-економічні умови, що діють певною мірою стихійно [5, с. 25].