0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діяльність правоохоронних органів та підрозділів конкурентної розвідки у сфері економічної діяльності держави (ID:993781)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 100
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ I. КОНКУРЕНТНА РОЗВІДКА: ПОНЯТТЯ. ЗАВДАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ 8 1.1. Теоретико-методологічна база дослідження в контексті еволюції інституту конкурентної розвідки 8 1.2. Забезпечення економічної безпеки в конкурентному середовищі 14 Висновки до 1 розділу 36 РОЗДІЛ II. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УСТАНОВ КОНКУРЕНТНОЇ РОЗВІДКИ 37 2.1. Формування та діяльність підрозділу конкурентної розвідки 37 2.2. Управлінські аспекти функціонування конкурентної розвідки 42 2.3. Інформаційно-аналітична робота як провідний напрям діяльності конкурентної розвідки 51 Висновки до 2 розділу 62 РОЗДІЛ ІІІ КОНКУРЕНТНА РОЗВІДКА В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 62 3.1. Організація роботи конкурентної розвідки в країнах Європи та США 62 3.2. Роль конкурентної розвідки в забезпеченні економічної безпеки країн Азії 71 3.3. Інститут та інституції конкурентної розвідки в системі економічної безпеки суб’єктів господарювання в Україні 80 Висновки до 3 розділу 87 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 93
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ I. КОНКУРЕНТНА РОЗВІДКА: ПОНЯТТЯ. ЗАВДАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Теоретико-методологічна база дослідження в контексті еволюції інституту конкурентної розвідки Для того, щоб надати визначення поняттю «конкурентна розвідка», для початку, необхідно визначити, що ж таке розвідка в цілому. Існує безліч енциклопедичних видань, в яких даються визначення поняттю «розвідка». Перш за все, це діяльність, що проводиться зі спеціальною метою і спрямована на вивчення властивостей певного предмету або процесу. Або сфера інтересу певної групи людей, індивідів чи суб’єктів бізнесу, що реалізується шляхом застосування певної сукупності способів, що спрямовані на вивчення необхідних явищ або об’єктів. Суб’єктами розвідки можуть бути окремі індивіди або групи людей, професійним інтересом яких є збір інформації про певні явища або об’єкти; чи організації, що відповідають та професійно займаються поглибленим вивченням певних явищ, процесів, політичного, економічного або військового характеру як внутрішньодержавного, так і міжнародного рівня, для виконання поставлених задач в межах своїх повноважень. Визначення понять розвідки, що використовується у бізнесі, можна зустріти в публіцистичній та науковій літературі. Її синонімами є і ділова, і економічна, і маркетингова, і бізнес розвідка.