0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ID:331726)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 76
Рік виконання: 2020
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОНЯТІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ БАЗИС ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Дослідження поняття конкурентоспроможності, її сутність та фактори забезпеченння 5 1.2.Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ «ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 21 2.1.Характеристика підприємства ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» та напрямів його діяльності 21 2.2.Оцінка рівня конкурентоспроможності ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» 29 2.3.Діагностика потенціалу підприємства та перспектив забезпечення його конкурентоспроможності 39 РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ «ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 44 3.1.Розробка шляхів підвищення конкурентоспоможності ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» на основі бенчмаркінгу 44 3.2.Обгрунтування соціально-економічної можливості реалізації запропонованих заходів 50 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Ринкове середовище висуває на перший план проблему забезпечення ефективного функціонування підприємств в Україні та їх швидку адаптацію до нових умов. Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах зростає внаслідок євроінтеграції України та розвитку ринкової економіки, що посилює нестабільність зовнішнього середовища. Розвиток здатності підприємств до ефективного ведення конкурентної боротьби ускладняється потребою у своєчасній реакції на зміни в зовнішньому середовищі, а це, своєю чергою, зумовлює доцільність формування підходів до забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Розробка таких підходів визначає необхідність дослідження конкурентоспроможності, методів її аналізу та оцінювання, обґрунтування бізнес-пропозиції щодо її підвищення. Значний науковий внесок у дослідження проблем конкурентоспроможності підприємства зробили такі вітчизняні та зарубіжні вчені: Г. К. Азоєв, Д. О. Барабась, С. Брю, А. В. Вакуленко, А. Е. Воронкова, О. І. Драган, О. С. Дуброва, Ю. Б. Іванов, Н. Г. Калюжна, Ф. Котлер, С. М. Клименко, К. Макконел, В. І. Оленко, Т. В. Омельяненко, М. Портер, Р. А. Фатхудінов, А. П. Челенков та інші. Необхідність підвищення конкурентоспроможності підприємств через використання чинників конкурентоспроможності, її оцінці та обґрунтування конкретних бізнес-пропозицій в умовах розвитку національної економіки стали основою для вибору теми дослідження, визначили його мету та завдання. Метою дослідження є обґрунтування бізнес пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення мети в роботі поставлено та вирішено такі завдання: – дослідити поняття конкурентоспроможності, її сутність та фактори забезпечення; – вивчити методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства; – надати характеристику підприємству ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» та напрямам його діяльності; – оцінити рівень конкурентоспроможності ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат»; – діагностувати потенціал підприємства та перспективи забезпечення його конкурентоспроможності; – розробити шляхи підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» на основі бенчмаркінгу; – обґрунтувати соціально-економічні можливості реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти оцінки та підвищення конкурентоспроможності ПАТ « Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат». Методологічну основу дослідження становлять загальні та спеціальні методи наукового пізнання: метод теоретичного узагальнення та порівняння, критичний аналіз; системно-структурний аналіз, факторний аналіз; графічний метод; метод експертних оцінок тощо. Інформаційною основою дослідження є праці вітчизняних та іноземних вчених з проблем конкурентоспроможності підприємств, періодичні видання, нормативно-правові акти законодавчих та виконавчих органів України, статистичні та звітні дані про діяльність підприємства – об’єкта дослідження. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.   РОЗДІЛ 1 ПОНЯТІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ БАЗИС ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Дослідження поняття конкурентоспроможності, її сутність та фактори забезпечення Конкурентоспроможність багатоаспектна економічна категорія, яку необхідно розглядати як системне, комплексне поняття. В багатьох наукових джерелах поняття конкурентоспроможності використовується при дослідженні теоретичної і практичної проблематики. Як зазначається в науковій літературі, економічних довідниках та енциклопедіях [7, с. 166; 12, с. 212] «конкурентоспроможність» походить від англ. competitiveness, competitive power та означає здатність конкурувати на ринках товарів та послуг або виграш у змаганні. У широкому розумінні конкурентоспроможність – це зумовлена економічними, соціальними і політичними факторами позиція країни або товаровиробника на внутрішньому та зовнішньому ринках. Конкурентоспроможність є багатогранною економічною категорією, яка властива різним елементам економічної системи: країні, галузі, підприємству, персоналу, продукції. Конкурентоспроможність кожного із цих елементів тісно пов'язана з конкурентоспроможністю інших економічних елементів. Оскільки об’єктом даної роботи є підвищення конкурентоспроможності підприємства, тому детально проаналізовано поняття конкурентоспроможності підприємства (табл. 1.1). Наведені визначення дають змогу зробити висновки про те, що конкурентоспроможність підприємства формується двома складовими: конкурентоспроможністю його продукції та характеристиками його діяльності. При цьому діяльність підприємства розділена на складові: закупівельна, виробнича, збутова, маркетингова, логістична тощо. Таблиця 1.1 – Визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства»